|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Woody Woodpecker? Face The Slayer |
|
quote: Judge Mental? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ga denk ik maar naar Persistance, wil het toch een keer live hebben gezien ondanks dat het weleens kan gaan tegenvallen. Gelukkig komen er verder ook best wat coole namen. |
|
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH SHIT! |
|
Zag ik pas ook. een show beginnen met een half ramallah nummer en daarna enkel blood for blood nummers. zaal werd gesloopt. hopelijk ook snel hier. TUFKAM |
|
Oh shit, ik moet dat soort clips leren bekijken. Heerlijk. Die vent in die rolstoel op het einde lijkt de tijd van zijn leven te hebben. Diepe buiging I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zoals die gast voelde ik me tijdens de spidercrew moshpit haha zijn shows in belgenland altijd zo gek ? tering. TUFKAM |
|
Nogmaals een schopje. Briljante pisnijd maakt deze band. Oogkleppen op en gaan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Blijft vet. Lang geleden nog eens live gezien in de Platte Zoal in Maastricht. Rob in het schreeuwerigste Hawaii-hemd ooit, band niet heel goed in vorm, maar toch zo gaaf. Nog nooit een gitarist zo slordig 'Raining Blood' horen inzetten tussen de nummers door. Die enorme lappen tekst ook af en toe, en dan het over de top macho-tokkie-en-toch-Calimero-imago. Briljant. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
i used to drink from the bottle...now the bottle drinks from me. meerdere keren live gezien met die dikke zanger die al na een paar nrs buiten adem was. |
|
Eenmaal gezien op Groezrock, hun “reünie” met Billy Biohazard in plaats van Rob. Leek objectief gezien helemaal nergens op, maar het was wel vet om meegemaakt te hebben. Deze zomer Ramallah op Ieperfest, dat gaan we dus even in de gaten moeten houden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
ramallah speelt gewoon blood for blood nummers. op this is hardcore fest ook gedaan. zag je al aan het feit dat onder het ramallah logo de blood for blood skull stond. die show van this is hardcore staat gewoon op youtube... super vette shit. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |