|
Auteur: |
|
|
Maiden coverband zoekt gemotiveerde gitarist. Ervaring niet belangrijk, bierlust wel. Repetitie maandagavond in Waalwijk (N Mekker |
|
zzz |
|
http://www.ironmaiden.com misschien weten ze hier nog iemand... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Misschien wil janick gers wel wat kunstjes op het podium doen zzz |
|
slotje! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als jullie nu een nieuwe Steve Harris zochten.. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Doet me overigens denken aan een oude Aardschok met oproepen voor muzikanten. Advertentie 1: "Zanger (stijl Bruce Dickinson) zoekt band." 2 advertenties eronder: "Iron Maiden coverband zoekt zanger." |
|
quote: Dan wist jij nog wel iemand? Je bedoelt toch niet jezelf ey Overigens, waar precies in Waalwijk? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Heh heh Steve doe ik zelf. Bij A&A in Wolluk. Mekker |
|
quote: De AA . Jij bent de nieuwe bassist van Stronghold ey, gefeliciteerd nog! Wil Havik niet bijspringen in de IM coverband? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: THX! Was gezellig gisteren in Wageningen voor de eerste keer. Havik had het gisteren te druk met bangen samen met "jullie" Rob... Mekker |
|
quote: Ik kon er helaas niet bijzijn, had feest in Brabant (wat ook gaaf was). What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Index / Heavy Metal |