|
Auteur: |
|
|
quote: Dat vind ik zelf idd ook wel handig jah... |
|
Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje zinloos. Het goeie van dit forum is juist dat het simpel is, zonder features die je nooit gebruikt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Precies, ik vind het ook vrij onnodig... |
|
Dit soort functies zijn erg leuk en handig, maar niet iedereen heeft er behoefte aan. Daarom moet je eigenlijk bij dit soort functie via het profiel vragen of personen dit willen zien. |
|
Ik zou niet weten waar ik dat in deze layout kwijt zou moeten ... daarnaast heb ik geen zin om onnodig bij elke klik een database write te moeten doen. |
|
ik ben wel enorm voor een "laatste post door" veld in de topic overzichten (ook active!). Ik weet verder nix van php enzo dusssssss. |
|
quote: kom op zeg! beetje programeren en klaar! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Het gaat er meer om dat dat meer data-verkeer kost tussen jouw en de server, en dat is niet goed voor 56K-modem-gebruikers... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Index / Administration |