|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
spelfout weggehaald... |
|
favoriete? beste plaat van hun? Ik ga er een van ze bestellen ik weet alleen nog niet echt welke... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Nieuwe plaat heerscht enorm mensen! http://www.zwaremetalen.com/recensie/10120/Dark-Fortress-Eidolon.html [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 27-02-2008 18:44] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Eidolon is idd een geweldige plaat!! heeft Seance naar mijn mening zeker overtroffen! |
|
Was totaal niet bekend met deze band totdat ik afgelopen weekend de laatste CD van de band heb gekregen vanwege het uithelpen met merch enzo...maar tot mijn grote verbazing is dit echt wel een geweldig schijfje vol goed in elkaar stekende duistere black metal. Zeker een aanrader!! Hoe zijn voorgaande platen in vergelijking met de nieuwe plaat eigenlijk? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Seance (cd voor Eidolon) is een stuk duisterder en trager. Veel meer ambient achtige stukken en rustigere nummers. Niet zo "in your face" als Eidolon. Maar toch zeker een geweldige plaat! Is meer een luister-cd. De cd daarvoor (Stabwounds) zit er meer tussenin ... ook zeker een aanrader! |
|
Ik kan me zeer prima redden met Eidolon, maar Seance spreekt mij toch meer aan. |
|
Thanks, hoort zich aan alsof ik die andere twee platen ook maar moet aanschaffen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nieuwe plaat is ook weer super! Stab Wounds blijft echter mij favoriet, prachtig plaat ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+1 signature |
|
Ik blijf erbij dat Stab Wounds zonder twijfel hun beste is. Eidolon is zeker niet verkeerd, in tegendeel, (beter als Seance) maar hij pakt je niet zo als Stab Wounds. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 18-04-2008 11:14] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vind het zo'n groep die wel goed klinkt en zeker niet slecht is maar nu ook weer niet speciaal of bijzonder... Maar om zo nu en dan eens te luisteren ...sehnsucht... |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gave CD, Eidolon, had een tikje uitdagender gemogen maar hij is in ieder geval erg lekker. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Off the record, maar toch even: komende zomer gaan de heren de opvolger van 'Eidolon' opnemen. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 20-05-2009 0:49] |
|
Nice! Eidolon was mijn eerste kennismaking met DF, en ik moet zeggen dat die me nog steeds zeer goed bevalt. Dus mochten de heren besluiten om het een beetje in dezelfde lijn verder te trekken zul je mij niet horen klagen. Het oudere werk moet ik trouwens nog steeds eens goed beluisteren. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik geloof dat het muzikaal wel anders wordt dan 'Eidolon', maar volgens de heren zelf is het nog steeds heel duidelijk Dark Fortress. Ben ook zeer benieuwd. @ Metalhead22 --> Smaken verschillen. |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
tof! "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Jeps, dat nummer klinkt best goed. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vette shit! Die staan 3 december gewoon met Shining in Alkmaar! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Ben benieuwd |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |