|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan hou je vast wel van Aeternus? Ignorance is bliss |
|
Aeternus rulez!!! Heb And so the night became en Beyond the wandering moon op DLP, erg mooi.. jammer genoeg hebben lp's ook veel praktische nadelen (zoals besproken in vynil forum, dus niet op ingaan graag) waardoor ik ze niet zo heel veel luister |
|
Aeturnus staat in januari in Atak ! |
|
Als we nog verder gaan kijken, zien we dat venom eigenlijk 2 gardes heeft geïnspireerd, namelijk de hedendaagse black, en de death metal scene... geweldig, nietwaar ? Maar, wat ik zelf erg goed vind zijn die death/thrash (bijv. hypnosia, possessed) en black/thrash (nifelheim, destroyer 666) en black/death bandjes (Dissection!, Behemoth, Aeternus)... Puur death heb ik nooit zo van gehouden, puur black weer wel (vooral: Emperor (t/m anthems, Mayhem (oude), Carpathian forest enz.. En puur thrash = Ik, Wil Schuurman |
|
Black Metal is:HAAT, OORLOG, BARBARISME, SATANISME, PURE EVIL FOR EVIL GUYS, EEN LEEFSTIJL, LELIJK EN ROT, PUUR EN PRIMITIEF, MYSANTROPHISCH(kutspelling)!!!!!!!!!!! death metal=(kut naar mijn mening, maar zal wel niet bedoelt worden), agressief, lomp, bot, beuke, ruw enz. |
|
quote: Kwamen die lui uit turkije?: EBONSIGHT |
|
quote: Heb nog steeds niet echt kans gezien de nieuwe cd te luisteren, en ook shadows ken ik nauwelijks (mede dankzij de vele negatieve meningen van vrienden over dit album (stijlverandering)) maar wil ik ook nog even beter leren kennen.. Enschede is echter ver van mijn huis, en met No Mercy en Iced Earth en een hoop feestdaagjes (die ondanks mijn anti-feestdagenbeleid toch altijd weer geld kosten) op het schema denk ik niet dat hier nog heen ga |
|
Wisten jullie al dat sinister tegenwoordig een zangeres heeft. Dit is geen geintje maar serieus, kijk maar op de site! Het is die meid van occult en die kan lomper grunten dan iedere zanger die sinister tot nu toe heeft gehad. |
|
quote: Klopt maar dat had ik ook uitgelegd,de stijl van die zweedse bands worden omschreven als de Göteborgdeathmetal style. Zoals je ook typische amerikaanse death metal hebt en Braziliaanse death metal bijv. Rebaelliun en Krisiun. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote: Dan zie ik jullie daar wel ,ik zal dan roadie zijn. Wat betreft uw voorganger dan koop je ze toch ook op cd,doe ik ook cd om te draaien lp om te kijken. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote: Bahaa! Gaaf! Enneh, valorian, CW woont in Enschede, dus misschien??? Trouwens... misschien woon ik er dan ook wel weer... Dit slaat nergens op. |
|
Black metal! "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: Aha.. dat schept mogelijkheden.. want.. AETERNUS RULES! (helaaaass gvrdme, zoals ik al eerder zei, moet ik nog steeds Shadows of old en die laatste cd gaan luisteren (shadows al beetje gehoord) ! |
|
Muziek van Aeternus is tegenwoordig wat afgezaagd maar ik wil het ook wel een keer zien. |
|
quote: daarom: DEATH METAL!!! (ben namelijk niet goed in spellen ) Je moeder. |
|
quote:Daarom luister ik ook alleen naar hiphop, dat is het enige dat ik kan spellen |
|
Aangezien blackmetal oorspronkelijk gewoon deathmetal was met satanische teksten...DEATH METAL!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |