|
Auteur: |
|
|
Screaming Afterbirth Rompeprop Mincing Fury Grindustry Contrastic Stijl grindcore Zaal open 19:00 Entree ? 7,50 vvk ? 7,00 www.goudvishal.nl [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 16-07-2004 19:19] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Rompeprop al eens gezien, = wel lachuh!!! |
|
is dit niet morgen?? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
nee.. vanavond! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Geen geld! Wordt een relaxed avondje! Ik ga gewoon zelf lekker herrie produceren |
|
COUNT ME IN!~!!!!! |
|
Godsamme. Was het nou een weekje later geweest......Shit. Nou ja, dan de 30ste maar naar Obtruncation in de Baroeg, daar de scade maar in halen. Fuck. |
|
quote: Steven zit niet meer in Rompeprop, jammer. Dus voor de rest geen interesse. |
|
Prop is zonder Steven net zo gaaf als met hoor! (vind ik) André Hazes leeft!! |
|
inderdaad! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Mincing Fury was de enige behoorlijke band vond ik.Maarja, Grindcore is niet m'n ding...Waarom was ik 'r? voor de gezelligheid en die was er wel |
|
quote: ik vond contrastic juist net weer geen donder an. paste niet bij de line up vonk persoonlijk. verder was het SUPER!!! |
|
Ik vond het ook wel vet. De 1e band niet helemaal gezien, wat ik er wel van heb gezien vond ik niet geweldig. De rest was vet [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 18-07-2004 23:59] |
|
quote: die eerste band sloeg ook nergens op.... dikke BUTT zooi man |
Index / Concerten |