|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Godver, heb echt een kater..... moet nog werken ook nu... vrijdag maar weer meer Goldstrike!!! |
|
quote: Dan ben je wel rond 2.00 u. thuis... |
|
Ach wordt vast wel ff een leuk feestje. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
euj da's morgen! hoe laat begint het? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-09-2004 22:36] Bruce Banner |
|
quote: yep. ga je mee? Het wordt druk daar volgens mij. Het zal er wel eens te klein kunnen zijn. half 10 [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 09-09-2004 22:38] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: hoe laat? Bruce Banner |
|
quote: HALF 10..... staat er toch On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
dan ben ik nog aan het werk.... godver kan er rond 23:20 pas zijn denk ik..op z'n vroegst... Bruce Banner |
|
quote: Kan. ze spelen rond 0.00 On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ====> lultopic Bruce Banner |
|
quote: ? |
|
quote: Ik ben er ook pas laat....ik ben een drukke hoer, kom pas vlak voor het hoogtepunt aanzetten.... |
|
quote: ja dat was modder-eter vaktaal volgens mij.... |
|
nah pleuris ik ga niet, voel me echt zwaar kut verkouden als een aap. veel plezier daarzo! Bruce Banner |
|
goldstrike is bijna op, dus geen katers van de goldstrike deze keer. |
|
quote: Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ja? [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 10-09-2004 9:53] |
|
Ik zie dubbel.... ben er ook trouwens... Suck my piss |
|
quote: Jammer ja!!!!! hahaha... |
|
STRAAAAAKKSSSSSSS MEETAAAALLLLLL |
|
Het spijt ons om te moeten zeggen maar éénieder die niet aanwezig was heerscht de komende tijd niet meer.. Dit is overlegd met de andere 2 bands... sorry maar dit hadden wij niet verwacht van de gemiddelde personen die niet aanwezig waren.. Er werd ouderwetsch geheerscht door alle 3 de bands... En het publiek wat er was,* ( en de toko was goed vol) heerschte terwijl het verder in het land schwaercudt was.... Een kleine snol zit zo vol. |
|
Joooooooooowwwwwwwwwwww |
|
MOIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!! godverredomme nog aan toe... Dit heerschte toch de stront uit je darmen... 2 poepgeile bands die het toelaten om een stelletje reetvegen als onsch te laten rammelen als hoofdakt.. Waar en waneer de volgende keer??? Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ok, mijn eerste post: Helaas Sanguinary gemist. Had Desensitised nog niet eerder gezien/gehoord, maar t beviel mijn oortjes uitermate goed! Ga ik vaker horen/zien. En die klojo's van GrindMinded hebben ff een vette cd presentatie neergepleurd in de Heath. Jongens, ik moet nog handtekeningen, hehe! Ok, moiiiiiiiiiiiiiiiiii owjah, ik zal Boldey ff zijn camera teruggeven , dan kan hij mijn fotootjes hierop gooien. [Dit bericht is gewijzigd door Beowulf op 11-09-2004 13:06] Get away from her, you bitch! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |