|
Auteur: |
|
|
een best wel leuk feestje in hongarije meer info: http://www.sziget.hu en http://eng.diaksziget.com voorlopige acts (totaal +/- 1000(?) acts op 50 podia in 7 dagen) Mainstage - Anthrax Rasmus Die Arzte Seeed Tito and Tarantula Busta Rhymes Bloodhound Gang Ash Fun Lovin' Criminals Reamonn Third World Electric Eel Shock Zdob si Zdub Scissor Sisters Sugababes Sex Action Európa Kiadó ...more to come... HammerWorld Metal - Cannibal Corpse The Gathering In Flames Grave Digger Amorphis Children of Bodom Saxon Globe Party Electronica - Paul Oakenfold Josh Wink Grooverider +MC Verse Adam F +MC-E-LL Derrick May Felix Da Housecat Jeff Mills Stacey Pullen Junkie XL Wan2 Alternative - Freestylers Fishbone League of XO Gentleman Talvin Singh Sangat Roni Size La Caravan Electro Beef Dubians Vopli Vidopliassova Deti Picasso La Ruda La Familia Zuco103 World Music Mainstage - Baaba Maal Chumbawamba Boban Markovic Orkestar Rahid Taha Orchestra Baobab Afro Celt Sound System Misty in Roots Daniele Sepe Los de Abajo Yat-Kha Mardi Gras BB Justin Adams Orchestre National de Barbés Warsaw Village Band Kíla Ricardo Lemvo Kolinda Vujicsics Besh O droM [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 19-07-2004 23:30] |
|
Welke buslijn? Beetje zinloos om festivals te posten in Verwegistan .... |
|
NIET zinloos ik zit dan met m'n girlvriendin in Siofok dus wij pikken mooi een dagje of 2 mee daar voor die paar euro's |
|
ik & mn vriendin zullen de laatste paar dagen van dit feest meemaken, direct na wacken. |
|
Godver daar moet een brute organisatie achter zitten zeg, hehe! |
|
Yep, Sziget. Heersend! Ik ga het hele festival. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat bedoel ik: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: En hoe was het? Tankcsapda nog gezien? |
|
Geinig festival, jammer dat saxon niet door ging maandag. |
|
Zo, nu heb ik ook daadwerkelijk weer een computer en kan ik jullie op regelmatiger basis lastigvallen. Wat een heersende vakantie was dit zeg. Positief: - het weer - mokkels (vooral Hongaarse) - my dying bride - wij - het eiland - security foppen en in de VIP-ruimte vertoeven - Pilsner Urquell Negatief: - Hongarije (wat een teringzooi + smerig vreten) - Hongaarse kerels (wat een mongolen) - smog in Boedapest - hippies Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Schijnbaar klopt dit voor de meeste nieuwe EU-leden quote: Geloof ik graag. quote: AB SO LUUT!! Prazdroj (z'n tsjechische naam) heerst ze er allemaal vierkant uit! quote: Ugh, thanks for the head-up. |
|
quote: nee. tankcsapda niet gezien. de zanger heeft een ongelukje gehad tijdens het skydiven enkele dagen ervoor. waarbij hij 2 wervels gebroken heeft en dus niet echt in staat was om te spelen. ik ben dus ook niet op het festival geweest. |
Index / Concerten |