IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Darwin's World
WMP
Usericon van WMP
Posted 20-07-2004 20:54 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Heeft iemand enig idee waar ik dit RPG-spel kan kopen?



http://www.darwinrpg.com/index.php?page=dw2


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-07-2004 20:54 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

zucht....


spelfout weggehaald...


nekro
Usericon van nekro
Posted 20-07-2004 21:01 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht



WMP
Usericon van WMP
Posted 20-07-2004 21:13 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Zeg het eens jongens, waarom zuchten jullie zo? Ga me nou niet vertellen dat ik de 'zoek'-optie moet gaan gebruiken, ik heb geen zin/tijd om 100-en topics te gaan doorspitten om misschien 1 bruikbaar antwoord tegen te komen.


nekro
Usericon van nekro
Posted 20-07-2004 21:17 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

doe het toch maar. Dit topic wordt vanzelf dicht gepleurd door een overijverige mod.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-07-2004 21:21 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2004 21:17 schreef nekro het volgende:
doe het toch maar. Dit topic wordt vanzelf dicht gepleurd door een overijverige mod.


Precies


spelfout weggehaald...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-07-2004 21:22 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Geen idee waar je dat spel kan vinden, maar de cover ziet er heerschend uit.

Als je dit in het game-topic neerzet reageert er misschien wel iemand.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-07-2004 22:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2004 21:13 schreef WMP het volgende:
Zeg het eens jongens, waarom zuchten jullie zo? Ga me nou niet vertellen dat ik de 'zoek'-optie moet gaan gebruiken, ik heb geen zin/tijd om 100-en topics te gaan doorspitten om misschien 1 bruikbaar antwoord tegen te komen.


Dude, je hoeft ook helemaal geen bruikbaar antwoord tegen te komen, want die kans is bij zo'n vraag inderdaad minimaal. Wat wel mogelijk is, en zelfs vrij waarschijnlijk is, is dat het een bruikbaar topic opleverd, waar je vervolgens dezelfde vraag stelt in hoop op een bruikbaar antwoord.. Of dat antwoord dan komt of niet, je vervuilt in ieder geval niet het forum met weer een dergelijk topic, wat nu dus wel het geval is..


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen