|
Auteur: |
|
|
Voor de liefhebbers. Zaal open: 19.00 uur. Aanvang: 20.00 uur. Prijs: 35 euro. http://www.podium-hardenberg.com/eventomschrijving.php?id=70 Vind het zelf nogal! prijzig, heb ze beide al gezien en ben van beide geen groot fan. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Motorhead zie ik op wacken wel, sepultura hoef ik niet te zien.. (waarom ik hier dan post? verveling..) |
|
Zeker van de partij [ www.deluzion.nl ] |
|
misschien aanwezig, afhangend van de financien. speelt sepultura uberhaubt nog wel oudere nummers? |
|
quote: Dat gebeuren in de Aardschok heb ik gelezen ja.. Ik vind Motörhead niet geweldig live (althans, die 2 keer dat ik ze zag niet), en Sepultura.. Nee, dat is tegenwoordig ook niets meer. En oude nummers spelen ze geloof ik nog maar nauwelijks. En idd, ik vind 35 euro te veel voor deze bands. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 22-07-2004 0:40] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Idd veel te duur ...MOJO |
|
Te duur en te ver weg, SEPULTURA zuigt tegenwoordig.....misschien dat ik naar het concert in de pepsi stage ga, da's net zo duur maar een stuk dichterbij! |
|
quote: Dat dacht ik. Het is trouwens wel 30 november (ipv.30 sept.)!!! En Sepultura speelt wel degelijk oude nummers. Laatste keer dat ik ze zag was Waldrock '03 en dat was een donders optreden (n.m.i.). Hoewel ik ze liever zie met Max, maar ja dat blijft een goede herinnering!!! |
|
ook zeker aanwezig! motörhead blijft gewoon heerschen |
|
Hmmz.. sepultura vind ik niet zo veel meer aan, en om nu 35 euro neer te leggen voor motorhead, dat heb ik een aantal maanden geleden ook al gedaan, wel een gaaf optreden hoor, maar ik heb ze al ff genoeg gezien dit jaar. zzz |
|
quote: Als je dat doet dan wil ik dolgraag mee. MOTORHEAD!!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mja motorhead vind ik wel goed maar sepultura vind ik geen kloot aan. Ga niet zoveel betalen alleen voor motorhead en voor een band wr ik niks aan vind. zo donders wiet van de keet |
|
Ah, foutje in de topictitel. Het is idd dinsdag 30-11 i.p.v. 30-09. Mods? (Tnx @ Buried_Alive). ..."Hate can only create more hate"... |
|
natuurlijk ben ik van de partij... ik snipper de dag erna wel.. en dan weer oldskool op de fiets naar podium take a look in your heart, tell me what do you see?It's Black, it's Dark..Tell me.. Is that how you want it to be? |
|
Ik vind brommerhoofd op zich wel leuk om weer es te zien,maar voor 35 pleuro's?? En met zo'n voorprogramma?? Neuh.....geef mijn portie dan maar aan fikkie... spelfout weggehaald... |
|
Voor 35 pleuro? Eerst nog 2 goeie bands erbij.... Dear dirty delightful old drunken old days |
Index / Concerten |