|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Was toch een gewone vraag? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Felchen heerscht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
BOOMKNUFFLELEEN!!!! MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Zinnige post! |
|
Lijkt me een leuk festival. Jammer dat het een eindje weg is. *edit* Op de site van Heidevolk staat dat ze 2 oktober in de Baroeg staan [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-08-2004 22:48] |
|
quote: ja wat is er? Ik ben dr voor aan het studeren dus kom maar op met je vragen over boomknuffelen. Ik zal wel een goed exemplaar voor je uitzoeken. De Taxus lijkt me het beste bij jou passen. |
|
ik ben er ook wel |
|
ik ben er |
|
als northernthrone erheen gaat kan ik niet achterblijven natuurlijk he waarom ga jij erheen dan? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Aangezien het entree misschien gratis is zal het wel een hele drukke bedoeling worden. Aanwezig trouwens. With new found hope, there still could be Victory... |
|
quote:Je doelt op de Heidevolk/Boombaard gig in de Sort.? Nee ik denk niet dat dit gratis is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: is goed , kom maar ! waarom ik er heen ga? achjah moet toch wat doen he en het wordt vast wel gezellig . |
|
Grimm kan niet komen, ik heb helaas familiaire verplichtingen waar ik niet onderuit kan Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Zwendelaer, oude bokkepik, geef nou mar gewoon toe dat je een paar inter-racial natuurfilms gaat opnemen.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dat kan niet he, zomaar afzeggen! |
|
quote: Hmpfzzz, Aangezien grimm niet meer komt zie ik geen reden om nog steeds te komen. Cuntreaper, heb jij die floppy-disk met de grimm lyrics al eens gecheckt? [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 09-08-2004 18:11] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: "Zozo 4 van de 5..." naja, boeien... Ik ken "XIV Dark Centuries" nog niet. Jammer dat Grimm niet komt... als ze echt niet komen natuurlijk. Echt niet. |
|
quote: Sorry, helemaal vergeten, ik heb nu weer internet thuis, dus ik zal ze binnenkort een sturen! Grimm gaat zeker niet door die dag, de volgende dag wel in Ingelmunster op de cd-presentatie van Garmenhord en W&D! Ik heb ook nog goed nieuws, ik ben bezig een tour te regelen met Kampfar, we zullen dan met drie bands, te weten Kampfar, Grimm, Walpurgisnacht een 4 tal optredens doen in Nederland en Vlaanderen, althans, dat is de bedoeling. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Zou ook eens niet . Wel jammer dat Grimm niet meer komt spelen. |
|
quote:Volgens Goudvishal.nl zal de entree 5 euro zijn. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Ziet er gaaf uit, wellicht dat ik tegen die tijd ook maar een tripje naar Arnhem ga maken For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: en hoeveel gaat dit grapje jullie opleveren |
|
er wordt ook nog in de baroeg gespeeld: Za 2 Oktober XIV Dark Centuries (D folkmetal) Heidevolk (NL folkmetal) Boombaard (NL folkmetal) Entree n.n.b. Open 20.00 uur. helaas zonder W&D, garmenhord en grimm "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Kijk, dat is interessant. Ga je Baroeg daar ook over mailen? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |