|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier voor velen eindelijk (de eerste) kans om Arcturus live te zien, en voor anderen wellicht een kans op een leuk en goedkoop festival: Het festival ligt zo'n 40 - 50 km ten Oosten van Arnhem en kost 15 euro voor 2 dagen (!) inclusief camping, of 10 euro per dag .. Wordt gehouden op een vrijdag en zaterdag. Gratis camping / auto parkeren -- Hier de complete billing: ARCTURUS THE VISION BLEAK SECRETS OF THE MOON DISILLUSION NEBULAR MOON ABADDON BURDEN OF GRIEF URKRAFT PREJUDICE ( HELRUNAR SACRASPHEMY GUERRILLA DARK SUNS THE SHITHEADZ LAID IN ASHES DEKADENZ GRABNEBELFÜRSTEN PATH OF GOLCONDA WARCHILD X FALL OF SERENITY Ook niet geheel onbelangrijk: 0,5 liter bier voor 1 euro .. AAAAAAAARrgh.. Hier MOET ik gewoon heen! ----------- Post scriptum: Ik heb de headliner en de locatie maar even in de topictitel gezet omdat het anders waarschijnlijk aan geinteresseerden voorbijgaat als 'weer een vaag duits festival, zal wel weer 500 km verderop zijn' ) .. .. En natuurlijk: www.nebelmondmetalparty.de [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 23-07-2004 10:25] |
|
Zit je vast aan een introductietijd? Zo niet, dan kan je altijd nog op zaterdag gaan, dan zal Arcturus wel spelen |
|
Hmm eens kijken of ik hier aanwezig kan zijn. Staan wel een aantal gave bands tussen. |
|
geen idee maar het lijkt me niet zo`n strak plan als ik in de eerste week alweer ga spijbelen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Arcturus speelt trouwens op vrijdag, volgens de officiele website van Arcturus. (er staat geen running-order op de site van het festival, vreemd genoeg) En Secrets of the moon speelt .. heersch |
|
Ik zit waarschijnlijk met hetzelfde probleem als Diger, maar ff kijken hoe m'n rooster zal uitpakken - Mutatis mutandis - |
|
Op vrijdag zou uitstekend zijn!!! |
|
Hier moet ik natuurlijk heen! Ik hoop dat ze op vrijdag spelen... Die zaterdag heb ik eigenlijk andere verplichtingen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Volgens AdAstraEnter.com, de official website van Arcturus, waar ook de overige tourdata staan, spelen ze op 3 september 2004, vrijdag dus |
|
quote: Woehoe! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
De andere arcturus concerten zijn in Hongarije, Engeland, Italië, Griekenland en Noorwegen (overal één optreden, lekker efficient ....) , dus dit is wel een vrij unieke kans op het zien van een Arcturus gig.. |
|
Ik had al van Hongarije gehoord van een vriend van me... We waren al bijna van plan om erheen te gaan als ze nergens dicherbij zouden spelen binnekort... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Jammer dat het tegelijk met Occultfest is |
|
Jeez Arcturus Dikke heersch, maar voor de rest ken ik geen bands, alleen sommige van naam... 1 dag na mn verjaardag hehe en in mn 2de week van stage.... damn Wanneer krijg je nou de kans om Arcturus te zien, ik dacht nooit LAI LAI HEI |
|
quote: A joh... je kan ook gewoon naar een van de andere gigs gaan (Italië, Hongarije, Noorwegen, Londen of Griekenland) ...... |
|
quote: LAI LAI HEI |
|
Maareh, wie gaan er nou? - Valorian - Cadaveria .. hoop animo al ... lol... |
|
[dronken gebral] [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 29-07-2004 8:45] MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: |
|
Heb al gehoord hoe Arcturus live klinkt middels een bootleg. Jammer dat Øyvind echt niet kan toppen aan Garm, maar het klinkt toch nog wel goed hoor. En Arcturus live zien is een must als het zo dichtbij is, gaan met die banaan Ad Astra... |
|
Gelukkig zijn er ook hele goede bootlegs .. .. |
|
Arcturus en Disillusion, op 40 km van mn kamer . Alhoewel ik nog helemaal niks wete ivm. de datum. Geen flauw idee of ik daar vrij voor kan nemen en wie er nog meer gaan. Maar dat zien we dan wel weer |
|
quote: De running order is inmiddels ook online. Ik weet ook nog niet of ik vrij kan krijgen, maar het begint vrijdag pas om 18:00 dus als het niet lukt ben ik gewoon wat later.. Arcturus headlined de vrijdag, 'the vision bleak' zaterdag. |
|
dit is wel verrekte über dit... ga er bij zijn Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik had net m'n berg vette stront nog niet uit mn reet of ik zie dit potverdorie dan zit voor twee weken in Frankrijk(ook gezellig) ik zit mn bilnaad nu schoon te vegen maar heb besloten om zelfmoord te plegen Wat een LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIINNNNNNNNEEEEEUP |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |