|
Auteur: |
|
|
|
|
Kut!! Dan zit ik in Leeds I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Cool hoop dat ik daar bij kan zijn! |
|
traditie getrouw zal het wel weer uitlopen, waardoor ik Count Raven zal moeten missen ben dus niet aanwezig helaas |
|
Er is zowaar een tweede NL show bijgekomen voor Count Raven. 3 september in de Goudvishal met de supports Mirror of Deception en Officium Triste. |
|
hmm daar kan ik weleens bij aanwezig zijn |
|
meer info ten aanzien van optreden in de Goudvishal: Vrijdag 3 september, zaal open om 19.30 en de prijs is een prettige 6 eurotjes! |
|
Doar ben ik bij! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Me too! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Helaas heeft Count Raven deze tour moeten cancellen. quote: De overige bands blijven echter wel staan en je kunt dus gewoon genieten van 3 goede bands. De entree wordt nu 6 euro. |
|
Ik heb het gevoel dat ik die randen van die flyer ergens van ken Toevallig gejat van een schilderij van John Howe? Zal eens kijken of ik dan kan [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 24-08-2004 11:54] |
|
en hoe zit dat met het optreden van oa OT in de Goudvishal? |
|
Ik hoop dat dat gewoon doorgaat. Ik weet dat TPoG zich aangeboden heeft als vervanger voor Count Raven (die uiteraard onvervangbaar zijn). Hopelijk z.s.m. opheldering. I'll keep you posted |
|
quote: ok thanx |
|
Argh... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Kut zeg!! "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Pim, dit nieuws was nog niet bedoeld om bekend gemaakt te worden!!! |
|
quote: Waarom niet? Als de Count Raven website het al geplaatst heeft dat ze niet komen lijkt het mij niet meer dan logisch dat ik, namens Baroeg, opheldering geef. |
|
de bedoeling was om eerst vervanging te vinden ach, te laat nu, nix aan te doen voor belgie zoek ik nog een extra band, dus |
|
Optreden in Arnhem is in zijn geheel gecancelled. Maar goed de 24e spelen wij, OT, in de Willemeen in Arnhem. |
Index / Concerten |