|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk leuk leuk! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
...oftewel, IK BEN 4 DEC IN ARNHEM!!!! |
|
ik ook als alles goed gaat ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Aanwezig in de gloppe spelfout weggehaald... |
|
quote: ik waarschijnlijk ook wel Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ik ook wel. No meat is sweater |
|
duurt nog te lang, dus kzie 't dan wel weer... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
wat een leuk kado van de sint |
|
2 keer achter elkaar INHUME .....wreed ! |
|
arnhem here i come |
|
Woohoo!!! Gorerotted weer zien! ..."Hate can only create more hate"... |
|
neeneenee, INHUME !!! |
|
Die heb ik nog nooit gezien geloof ik, dus dat is een mooie bijkomstigheid! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Gaat mooi feestje worden inderdaad, eens kijken of we de gloppe vol kunnen krijgen. |
|
quote: Nou,dat zal niet moeilijk worden.Passen net meer mensen in dan in een dixie spelfout weggehaald... |
|
Hier ben ik zeer benieuwd naar |
|
Hmmm ff checken. Duurt nog lang maar toch. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hhmmm ... ik denk (weet bijna zeker) dat ik in de Goudvishal aanwezig ben! Moet wel ff vervoer regelen ... maar binnen MKZ is er vast wel iemand met auto & interesse! |
|
quote: 200 in een dixie, dat wil ik zien! Was jij nou niet gurbe? |
|
we zijn er gewoon weer Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Yep spelfout weggehaald... |
|
Goudvishal! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Ah, zag je naam vaker voorbijkomen in topics van andere friese feestjes, en toen 11 juni bij INRI in de Gloppe dus gezien, vanwege naam op gastenlijst + persoon. Maar goed, vaak aanwezig in FRL dus> |
|
quote: Voilgende keer> spelfout weggehaald... |
|
Zekers, als je diegene was, maar kan bijna niet anders. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |