|
Auteur: |
|
|
Koop een gitaar met 7 strings Bazzio Attacks!!! |
|
...... |
|
Lijkt me niet... Hoe stel je je dat voor dan, een andere manier? Hoogstens alles een octaaf hoger spelen, maar dat is ook niet alles... |
|
7 strings = unTrue Wij bedienen ons alleen van True gitaren met 6 strings waar er minimaal 2 van gesprongen zijn. En de andere 4 ontstemd. Daar maken wij True Black metal (tm) mee. |
|
quote: Ja, als je dat (tm) vergeten was had je in de problemen gezeten hoor... |
|
Je moet gewoon lager stemmen zoals aangegeven staat. Anders krijg je ook nooit dat zware geluid. dit speelt waarschijnlijk wel kut want de meeste gitaren zijn niet gebouwd om zo gestemd te worden |
|
quote: Shit, ik verslikte me bijna in mijn koffie toen ik dit las. Zeer grote en ongecontroleerde LOL. |
|
quote: Machtig, Vargen, machtig Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Er is wel een andere manier om te voor elkaar te krijgen... Is wel slecht voor de hals van je gitaar maar ja... Haal je hoge e-snaar eraf, schuif dan alle snaren een positie omlaag en gebruik de dunste snaar van een basgitaar. resultaat: grrrrrrrrrrrrhrgrrr!!! Ignorance is bliss |
|
*LOMP* (wel heel trüe) |
|
quote: ja, dag!! Dat doe ik mijn gitaar dus niet aan! Maar het lijkt mij (voor een technisch persoon) toch niet al te moeilijk om daar gewoon een pedaal voor te maken?? Een effect dat je E in een b(?) veranderd en je a in een E en je b in een a??? Meer snaren gebruik je dan toch niet, alleen voor solo werk, en dan staan zo staan je onderste 3 snaren nog gewoon goed!! |
|
Andere stemmingen zijn altijd mogelijk. Je hebt dan alleen nik meer aan de tab.... De tab is waarschijnlik de meest logische,,,,,, |
|
2 1/2 stap downtunen B E A D F# B Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Hagrath, het zal me wel ontgaan...... Maar hoe speelt u zo de lage A ??? |
|
7 strings untrue...? Untrue! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Index / Heavy Metal |