|
Auteur: |
|
|
uhhhh wie zijn dat ook alweer |
|
Ik ken ze vaag, moet zeggen dat ik het niet vaak draai. |
|
Black metal uit Finland, begon als rauwe punkgrindblack met 'Tol Cormpt Norz Norz Norz' en 'Suomi Finland Perkele', later meer industrial invloeden (bv. 'Latex Kult'), enorme kankerherrie band, uh... IST KRIEG en HEERSCHT zijn sleutelwoorden hier denk ik |
|
Ik kom net tot de ontdekking dat ik Rapture en Tol Kompt (alleen kopie) heb en dat ze helemaal niet in mijn database staan toch morgen maar weer eens in de auto luisteren. LOL ben net ff aan het luisteren, wilde bijna zeggen "goh wat doet die stem me denken aan Diabolos Rising" [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 15-11-2001 22:32] |
|
quote: NP: MPALED NAZARENE - Wrath Of The Goat heersch Suck my piss |
|
ik heb er 1 cd van maar ik draai ze nooit |
|
heb dus ff nihil in z'n geheel gedownd....moet ik zeggen dat ik alleen het nummer Wrath Of The Goat tof vin....de rest Suck my piss |
|
Ik heb alleen Latex Cult. Heads I win, tails you lose |
|
IMPALED NAZARENE Black Metal ist krieg :-) |
|
OK, iemand die wil traden voor Rapture toevallig? |
|
Impaled Nazarene is wel oke, vooral 'Rapture' vindt ik erg goed. 'Angel rectums do bleed' en '6 degree mindfuck' vindt ik erg interesante kruisbestuivingen tussen rauwe blackmetal en punk/crust. Van hun oude werk ken ik slechts enkele nummers en ik heb nog een copy van 'dinges, lalalala, Norz Norz Norz' liggen (voor de duidelijkheid, de exacte titel is mij even ontschoten). |
|
Impaled Nazarene is naar mijn mening een heerlijke band! De demo's hadden nog een death-metal-achtige klank, hadden o.a. covers van Deicide en Sarcofago. Impaled Nazarene is een band met een eigen gezicht en moeilijk in een hokje te stoppen, spelen de ene moment pure black metal om daarna over te gaan in crustcore. Goede platen van hen zijn "Suomi Finland Perkele" en "Nihil", maar dat zijn mijn persoonlijke favoriete. Favoriete nummers van mij zijn "Hate" en "Steelvagina" Oh ja, Mika zong ook bij Diabolis Rising (project samen met Wampyr Daoloth van Necromantia) http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: goed geluisterd, want het is dezelfde vent. Tol crompt norz norz norz is hun topper; die tussenstukjes waarin die geitjes verkracht worden door Satan zijn heeeeeeeeerlijk!!!!!! Lekker hard hakwerk!!!!!! Daarna zijn ze een beetje de crusty-kant uitgegaan. (Latex cult/ Rapture) Bij Nihil kregen ze versterking van Alexi Laiho van Children of Bodom; muziek werd meteen een stuk melodieuzer, maar bleef hard. Nu schijnt die nieuwe 'Absence of war doesn't mean peace' in het verlengde ervan te liggen; weer een klassecd dus!!!! Ze hebben ook van die leuke titels als: The burning of Provinciestraat (woont iemand aan die straat of weet iemand wat hierachter zit?) en mijn persoonlijke favoriet: "I eat pussy for breakfast" [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-11-2001 15:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik ken er wel wat werk van maar ik draai het niet zo vreselijk veel. ik vond 'nihil'net wat minder als het oudere werk. ik hou nu eenmaal meer van dat gebeuk. maargoed slecht zijn ze zeker niet en ze worden vast nog eens net zo groot asl limp bizkit |
|
quote: ik zei ook ik zei het bijna quote: ow bedoelen ze dat, ik vond het alleen maar irritant gemekker! |
|
quote: Je moet ook een beetje je fantasie laten gaan.... Voor mij was het makkelijk te ontdekken, want ik kom ook altijd klaar met zo'n oerbrul! ((O jee; verkeerde topic! )) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-11-2001 17:43] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Impaled Nazarene is gewoon zo'n band waarmee je elk feestje kan verpesten; hoe leuk het ook was op het moment dat je het ging aanzetten!!!! Delicious vicious!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-11-2001 3:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ze hebben net een nieuw album uit. absence of war does not mean peace Ze waren ook laatst nog met een clip op TMF. Tijdens........ROCKZONE!? the sky spit flames, armageddon has come |
|
Ik heb de c.d. ugra-karma. Lekker snelle opzwepende doorbeukende simpele black, goed geproduceerd. Voor de rest, het beste nummer wat ik van ze ken is 'killer of trolls'. Echt geweldig! begint met een paar vette gunshots |
|
quote: jah en van die teletubby achtige lalalalalal Suck my piss |
|
quote: dat is dat nummer dat ik bedoel... |
|
Dit topic loopt beter. In tegenstelling tot mijn eigen zin. In het kader van het opschonen van zm. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4772 On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Index / Heavy Metal |