|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, over dat soort dingen verbaas ik mij ook wel eens, het is wel knap gedaan maar echt kunst vind ik het niet. |
|
Verklaar u nader, het leek me een leuk onderwerp voor een topic. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
kan wel kunst zijn ,bv een renaissance/romantiek/ etc schilderij ( stilleven ? ) ,ook fotografie als het een ( bv dramatische of serene ) sfeer oproept [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 27-07-2004 1:57] |
|
Ja dat ook, alleen zijn er weinig mensen die een beschimmeld gerecht gaan fotograveren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hm mn pizzafolder is ook pure kunst [Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 27-07-2004 3:28] MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Als je het op die manier stelt.. tjsa.. ik denk dat coventionele voedselfotografie dan juist geen kunst meer is maar gewoon een ambacht... Net als het maken van die voedselcreaties. |
|
ik heb in tijden niet zo'n achterlijk topic gezien.. bravo mensen.. hulde!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ja gaaf he.. zeg maar de cultureel én culinair verantwoorde versie van het 'welke metalband heeft de coolste naam' topic |
|
Voordat je deze vraag kan beantwoorden moet je eerst weten wat kunst is. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Daar zijn zelfs de kunstkenners niet over uit. Voor mij is kunst iets levenloos dat met je gevoel speelt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Precies wat ik wilde vragen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dit topic zuigt het zaad uit mijn bilspleet! Way too gay! |
|
quote: Zoek het op in het woordenboek!! Nou ben ik weer weg, ik ga nog even posten in het even geweldige topic: "Ga je met je schoonmoeder karpervissen op dinsdag-gehaktdag, terwijl de de dag tevoren met het verkeerde been uit bed bent gestapt en daardoor je enkel verzwikt hebt?"-topic. Idioten! |
|
quote: Beste minder begaafde, er zijn boeken dikker dan de Van Dale geschreven betreft de esthetica. Ik weet dat nadenken een beetje moeilijk is voor de onder gemiddelde niveau zittende, dus voor deze ene keer zal ik je wat energie besparen. Het posten in topics waar enig denkvermogen op zijn plaats is kan jij beter mijden. Dit zal voor jou energiebesparend zijn en voor de mensen wiens tekenen van leven meer dan alleen een hartslag is veel frustratie schelen. Op deze manier kan je weer ongestoord verder gaan met het onderkwijlen van je verzorg(st)er. Graag wil ik je bij voorbaat danken voor je medewerking. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
PURE KUNST: |
|
en bedankt ... de hond kwijlt als een gek nu ... |
|
quote: eentje voor jou dan om je vingers bij af te likken, nu niet jaloers worden op mijn broertjes he? |
|
ik haat spaghetti .... |
|
tja, dat kan ik ook niet weten...je zult het er maar mee moeten doen |
|
quote: Geachte paljas, kneusje, de ironie van mijn voorgaande opmerking gaat je blijkbaar te boven. Je hoeft dan ook niet te reageren op deze reactie, om zodoende te voorkomen dat je jezelf nog verder voor lul zet. [Dit bericht is gewijzigd door Dolen op 27-07-2004 17:25] |
|
quote: Doe eens lief? |
|
quote: Wie heeft het daar gestopt dan? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Graag reageer ik toch op je clowneske reactie. Het gebruik van ietwat "dure woorden" zoals Ironie is natuurlijk een goedkope manier om de symptomen van je foetale aandoeningen te maskeren. Vertel eens, in de tijd dat je de reactie geplaatst hebt, hoe vaak heeft je verzorger het kwijl van je toetsenbord moeten afvegen? Neem je het je moeder kwalijk dat ze een glaasje wijn teveel had gedronken tijdens de zwangerschap? Is het nou moeilijk omgaan met je Down Syndroom? Is dit ook de reden waarom je een ietwat negatieve houding hebt? Of heeft je vader, nog vlak voordat ze je in een tehuis gedumpt hebben, een keer te veel zijn zwakzinnig zaad in je kontje geloosd? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Een andere opdringerige militante homo me dunkt.. |
|
quote: Ik denk omdat de fotografie gemaakt wordt om het voedsel te verkopen, maar het is maar hoe je het ziet natuurlijk. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |