|
Auteur: |
|
|
ivm de komst van ons nieuwe opus dat onder de naam Storms op de markt gebracht zal worden hebben we een aantal korte samples online gezet. Bekijk het op http://www.serenadeofdarkness.nl edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door Demorpheus op 27-07-2004 13:55] |
|
Bah wat 'n klote muziek niet voor mijn oren bestemd |
|
Hebben jullie al overwogen jullie zelf te euthaniseren om de mensheid in de toekomst tegen dergelijke gedrochten te beschermen? Bedankt! |
|
Snaack toch gezwicht voor zijn aandrangen? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 05-08-2004 11:47] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
staalmans kan het weer niet onder woorden brengen Je wordt nou toch vervelend mannetje. |
|
kiddy kiddy kiss me moppy |
|
quote: Goed man, nachtvorst is dat speciaal voor black metal? [Dit bericht is gewijzigd door the beast op 29-07-2004 19:00] |
|
Laat die klojos maar zeiken ik vind het wel lekker klinken. Die eerste sample deed me aan vroege DB denken ... niet verkeerd. |
|
Ik vind het niet helemaal alles. Maar ik vind Dimmu Borgir ook kut. Sterker nog, Dimmu Borgir is compleet kut. De eerste cd van Serenade Of Darkness klinkt wel leuk. Beter dan dit, vind ik dan weer. |
|
Nog steeds een saaie kutband. |
|
quote: mwha, het is meer iets om het beestje een naampje te geven, het staat natuurlijk stoerder als je je eigen 'studio' hebt indien alles in eigen beheer is opgenomen. Voor de rest heb ik er eigenlijk geen tijd voor. Wou je wat opnemen dan? |
|
ja, een kvlt demo met de josti band We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Getiteld "Pure Necro Down Syndrom Of Death"? Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Jij had laatst toch al wat nr's opgenomen met je moeder samen? |
|
heh, vergeten dat syndroom knaagt aan me geheugen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Mja je bent aan het aftakelen.. Maarre klinkt okee hoor, dat Serenade of Darkness hehe |
|
Geweldig I am the 1%. |
|
quote: |
|
Veel te veel keyboard gejengel. Bah |
|
. foutje [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 05-08-2004 11:46] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
klinkt niet verkeerd no text supplied |
Index / Heavy Metal |