|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
FOK!! Sta ik nog als Jane ingelogd [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 22-08-2002 22:04] Don't blush when I rip you open |
|
kazzaa? genraal schedelneuker? die heeft alles |
|
quote: dan moet ik eerst weten welke song het is heh Vengeance is mijn enige hint tot nu toe.. |
|
nog een hint: http://www.gitaarforum.nl/phpBB/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=2236&forum=6&start=0 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dudes. lezen jullie dan niet ???? Die solo is niet van een band, die komt van een stock cd !!!! Dat hebben ze jaren geleden al eens verteld toen TMF nog maar net op tv was. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
duh, iemand moet het toch spelen. ookal komt ie van zo'n cd. |
|
Ja, zulke mensen heten studiomuzikanten..duh You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
en, misschien is die studiomuzikant wel meer dan dat. speelt hij nu in een goedlopende band. |
|
Not likely en dan nog zal de kans klein zijn dat het nummer van de rockguide op de cd zal staan die hij nu met zijn band op zou hebben genomen. Welkom in muziekland You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
je bent een zeurkous, laat die kinders nou zoeken, misschien is het ome arie van de veluwe wel, who cares. |
|
quote: heb jij moeite met het accepteren van feiten ofzo, of wil je gewoon persee het laatste woord hebben... en afgaande op bovenstaande... volgens mij ben jij ook een ardige zeurmuts None of us are saints - Albert Fish |
|
ik ben een zeurkous en mag toch. maar er zijn gewoon mensen die willen weten wie dat nummer heeft gemaakt, dan mogen ze er van mij best naar zoeken. en met contracten kan veel vastgelegd worden. bijvoorbeeld dat die gitarist de rechten van zijn muziek af heeft gestaan enzo. (mekker mekker) |
|
amen None of us are saints - Albert Fish |
|
Goed, ik raad dan iedereen aan om vooral lang en diep te zoeken. Veel succes ! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
*ongelooflijke pleurisschop*!!!! Een studiomuzikant die een riedel op een stock CD heeft gespeeld dus. MAAR WIE.. En hoe kan ik er aan komen. ARGH!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |