|
Auteur: |
|
|
Ja, kan best. Hetzelfde heb je als een band een label verlaat. Veelal zijn hun cd's ook niet meer te krijgen. Zo wilde ik een paar maand geleden 'Forever Undergroud' van Vital Remains kopen. Helaas was ie niet meer te bestellen bij Osmose. (gelukkig brengt Peaceville hun backcatalogue nu uit) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
No news is good news |
|
Volgens mij gaan de rechten van de opnames toe naar het bedrijf dat uit de fusie van Zomba en BMG ontstaat (http://www.zwaremetalen.com/nieuws/2909.html), en mogen die herdrukken. MFN is "maar" een sublabel, ze gaan ook niet failliet (dan worden de bezittingen en volgens mij ook de rechten geveild). Daarbij liggen er over de wereld verspreid vast nog wel wat Anathema CD's te verstoffen in de magazijnen van winkels en mailorders edit: en aangezien er nog genoeg te verdienen valt aan Anathema en Opeth, zullen die CD's echt niet "verloren" raken. Daarbij, Peaceville heeft het bezit van de pre Judgement back catalogue van Anathema. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-07-2004 20:13] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Bieden jongens de rechten van cradle of filkth wordt geveild |
|
Hangt van de inhoud van hun (licentie/ distributie) contract af ... Hatsjikidee! |
Index / Heavy Metal |