IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Hobbs Angel Of Death Volgende pagina
uniqueleader
Usericon van uniqueleader
Posted 02-08-2004 20:57 by uniqueleader Wijzig reactieProfiel van uniqueleaderQuote dit berichthttp://www.uniqueleader-europe.com

Deze ontzettende cultband speelt dus niet alleen op Wacken, maar ook in Cafe Little Devil te Tilburg

Zaterdag 14 augustus 22:30u:
Hobbs Angel of Death (aus)

Entree: gratissss!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 02-08-2004 21:04 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht



I can't shoot straight unless I've had a pint!


Son of Evil
Spirit Crusher
Usericon van Son of Evil
Posted 02-08-2004 21:33 by Son of Evil Wijzig reactieProfiel van Son of EvilQuote dit bericht



das helaas te ver weg voor mij


Wicked Mystic


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-08-2004 22:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2004 20:57 schreef uniqueleader het volgende:
Deze ontzettende cultband speelt dus niet alleen op Wacken, maar ook in Cafe Little Devil te Tilburg

Zaterdag 14 augustus 22:30u:
Hobbs Angel of Death (aus)

Entree: gratissss!


G.O.D.V.E.R.D.O.M.M.E........... Dan kan ik niet.
nou, aanal diegene die wel kunnen..gaan!!!!!!!


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 02-08-2004 22:14 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Hobbs! Dikke heersch dat hier nu eindelijk een topic van is , gaaf voor degene die gaan, dikke heersch! Wel erg ver weg imho, stonden ze ook niet op Wacken? Of ben ik nu gek?


Like Some Snow-white Marble Eyes


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-08-2004 22:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat staat in de eerste post


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 02-08-2004 22:54 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2004 22:20 schreef ghoulliette het volgende:
dat staat in de eerste post
Wat vond jij van hun debuut?


Like Some Snow-white Marble Eyes


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 02-08-2004 23:41 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 2 augustus 2004 22:54 schreef Pink Floyd het volgende:
Wat vond jij van hun debuut?


Geweldige tactiek, mensen die niets beters te doen hebben dan domme dingen zeggen, iets vragen over iets ontopics waarna ze niets meer te zeggen hebben.
Hulde

Hobb's heerscht en gaat ook zeker heerschen op wacken.
Jammer dat ze in die tent staan weggedrukt, daar is het 18.15 nog steeds 40 graden.
Mag de pret echter niet drukken


Life doesn't get much better than this!


uniqueleader
Usericon van uniqueleader
Posted 03-08-2004 1:12 by uniqueleader Wijzig reactieProfiel van uniqueleaderQuote dit berichthttp://www.uniqueleader-europe.com

Het zaal gedeelte heeft een erg goede Airco. Maar niettemin is het inderdaad altijd redelijk warm


Orion
Usericon van Orion
Posted 03-08-2004 8:15 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!



DAN SPEELT HIRAX GODVERDOMME OOK OP DOKKEM! !!!!!!!

Hobbyboy ZOU de reden geweest zijn om naar wacken te gaan en nu godverdomme dit!!! X 100000000


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 03-08-2004 12:21 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

little devil is echt een heel klein zaaltje, dat word een chaotische bende haha. aanwezig dus!



venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 03-08-2004 12:58 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

KUT....Net de dag dat ik op vakantie ga


..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-08-2004 13:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

A. Wat voor band is het, wat speelt het en waarom is het de moeite waard het op Wacken in een snikkelhete tent te gaan zien en

B. Zou een mod de lay-out kunnen aanpassen die zojuist door een Medelander is verneukt?

[aandachttrekkende edit, misschien dat Helmie het nu kan lezen]Pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssse?[/aandachttrekkende edit, misschien dat Helmie het nu kan lezen]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-08-2004 1:30]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-08-2004 13:54 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hey, da's wel gaaf! Mooi in het weekend na de hertentamenweek .


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-08-2004 14:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 3 augustus 2004 13:54 schreef TNightmare het volgende:
Hey, da's wel gaaf! Mooi in het weekend na de hertentamenweek .
Ah mooi, kunnen we weer eens een vatten!


I'm not being rude. You're just insignificant.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-08-2004 14:19 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 14:17 schreef helmet het volgende:
Ah mooi, kunnen we weer eens een vatten!


Doen we!


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 03-08-2004 14:34 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Excellent,! aanwezig


zzz


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-08-2004 20:50 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 12:21 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
little devil is echt een heel klein zaaltje, dat word een chaotische bende haha. aanwezig dus!
Ik ben slecht in lezen godver, little devil is hartstikke dichtbij hehehe, ben daar!


Like Some Snow-white Marble Eyes


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 03-08-2004 21:02 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 8:15 schreef Orion het volgende:
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!



DAN SPEELT HIRAX GODVERDOMME OOK OP DOKKEM! !!!!!!!

Hobbyboy ZOU de reden geweest zijn om naar wacken te gaan en nu godverdomme dit!!! X 100000000

idd, waarom werden ze niet gewoon toegevoegd aan de Dokkem line up. scheelt weer gezeik


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 03-08-2004 22:10 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

F U C K dan zit ik bij HIRAX!



Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-08-2004 22:12 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Das behoorlijk kut, Hans en Daan! 1 troost: ik had Hirax ook willen zien..(waarom plannen ze dat dan ook tegelijk???? )

[Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 03-08-2004 22:12]


Like Some Snow-white Marble Eyes


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-08-2004 9:46 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 13:09 schreef Greycloak het volgende:
A. Wat voor band is het, wat speelt het en waarom is het de moeite waard het op Wacken in een snikkelhete tent te gaan zien en

B. Zou een mod de lay-out kunnen aanpassen die zojuist door een Medelander is verneukt?

[aandachttrekkende edit, misschien dat Helmie het nu kan lezen]Pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssse?[/aandachttrekkende edit, misschien dat Helmie het nu kan lezen]
Anders quote ik mezelf even, om antwoord op een paar vraagjes te krijgen. Misschien dat dat helpt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-08-2004 19:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

om maar es antwoord te geven op de vraag van dit stuk vreten boven me.

het is een CULT thrash band en ik denk niet dat je er een flikker aan vind

*waarschijnlijk heb zie je het zelf wel omdat je nu op wacken zit.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 07-08-2004 20:18 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik zag dit net op de site van de Little Devil. ben dr bij!


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 07-08-2004 20:47 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2004 20:18 schreef Tormented soul het volgende:
Ik zag dit net op de site van de Little Devil. ben dr bij!
Zie ik jou ook weer eens


Like Some Snow-white Marble Eyes


SQT
Usericon van SQT
Posted 07-08-2004 22:05 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Misschien, als ik het onthoudt.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen