|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
das helaas te ver weg voor mij Wicked Mystic |
|
quote: G.O.D.V.E.R.D.O.M.M.E........... Dan kan ik niet. nou, aanal diegene die wel kunnen..gaan!!!!!!! |
|
Hobbs! Dikke heersch dat hier nu eindelijk een topic van is , gaaf voor degene die gaan, dikke heersch! Wel erg ver weg imho, stonden ze ook niet op Wacken? Of ben ik nu gek? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
dat staat in de eerste post |
|
quote:Wat vond jij van hun debuut? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Geweldige tactiek, mensen die niets beters te doen hebben dan domme dingen zeggen, iets vragen over iets ontopics waarna ze niets meer te zeggen hebben. Hulde Hobb's heerscht en gaat ook zeker heerschen op wacken. Jammer dat ze in die tent staan weggedrukt, daar is het 18.15 nog steeds 40 graden. Mag de pret echter niet drukken Life doesn't get much better than this! |
|
Het zaal gedeelte heeft een erg goede Airco. Maar niettemin is het inderdaad altijd redelijk warm |
|
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!! DAN SPEELT HIRAX GODVERDOMME OOK OP DOKKEM! !!!!!!! Hobbyboy ZOU de reden geweest zijn om naar wacken te gaan en nu godverdomme dit!!! X 100000000 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
little devil is echt een heel klein zaaltje, dat word een chaotische bende haha. aanwezig dus! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
KUT....Net de dag dat ik op vakantie ga .. |
|
A. Wat voor band is het, wat speelt het en waarom is het de moeite waard het op Wacken in een snikkelhete tent te gaan zien en B. Zou een mod de lay-out kunnen aanpassen die zojuist door een Medelander is verneukt? [aandachttrekkende edit, misschien dat Helmie het nu kan lezen]Pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssse?[/aandachttrekkende edit, misschien dat Helmie het nu kan lezen] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-08-2004 1:30] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hey, da's wel gaaf! Mooi in het weekend na de hertentamenweek . |
|
quote:Ah mooi, kunnen we weer eens een vatten! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Doen we! |
|
Excellent,! aanwezig zzz |
|
quote:Ik ben slecht in lezen godver, little devil is hartstikke dichtbij hehehe, ben daar! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: idd, waarom werden ze niet gewoon toegevoegd aan de Dokkem line up. scheelt weer gezeik |
|
F U C K dan zit ik bij HIRAX! |
|
Das behoorlijk kut, Hans en Daan! 1 troost: ik had Hirax ook willen zien..(waarom plannen ze dat dan ook tegelijk???? ) [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 03-08-2004 22:12] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:Anders quote ik mezelf even, om antwoord op een paar vraagjes te krijgen. Misschien dat dat helpt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
om maar es antwoord te geven op de vraag van dit stuk vreten boven me. het is een CULT thrash band en ik denk niet dat je er een flikker aan vind *waarschijnlijk heb zie je het zelf wel omdat je nu op wacken zit. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik zag dit net op de site van de Little Devil. ben dr bij! |
|
quote:Zie ik jou ook weer eens Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Misschien, als ik het onthoudt. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |