|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
is Irmin nu BM of DM? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bah metal! |
|
19 augustus? op een DONDERDAG??? maar maar maar, een donderdag is geen woensdag, dat kan helemaal niet! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De introduktie is op donderdag. |
|
ohja, woensdag is sportdag, donderdag enschededag nou ja, dat moet dan maar Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: BM it is, of zoals ze het zelf zeggen: thrash BM. [Dit bericht is gewijzigd door djkrizz op 04-08-2004 15:37] |
|
klinkt goed, Izegrim heerst ook dus ik kom wel effe langs denk ik... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wow, een CHD lid zomaar op een EHBO Rocks concert. en dat zonder dat CHD speelt, t is een wonder Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Stoute Stefan |
|
quote:wat dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Omdat ik van (deel) CHD en Mark/Mörke de algemene mening over de kwaliteit van de EHBO concerten menige maal voorbij heb zien komen (hier, in t echt, en op EHBO forum), vooral in relatie tot het gehalte Death metal. grapje dus, dude Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik ga niet voor de EHBO rakkers, maar ik mag graag naar Izegrim luisteren... en het feit dat die ene band heel misschien BM is... kan ik een poging wagen nietwaar? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
inderdaad, dit belooft in ieder geval een van de weinige concerten te worden waar buiten met vrienden bier drinken misschien minder interessant is dan binnen bands kijken. als het maar niet te druk is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Niet te druk zijn lijkt me vrij onmogelijk eigenlijk. |
|
quote: hoezo, het is toch intro en waarschijnlijk erg mooi weer, dan blijft iedereen toch thuis? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik kom samen met ongetwijfeld een heleboel andere gaye tuinfeest mensen waarschijnlijk ook wel, dus drukte is zo'n beetje gegarandeerd. Echt niet. |
|
HAAAAAAAARM! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: jee! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
geen Caldera meer Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Helaas hebben zowel Izegrim & Caldera afgezegd. Gelukkig hebben we nog een alternatief programma kunnen regelen. De lineup van donderdag : It Lives Irmin Deluzion Toch ook mooi dachten wij zo ! |
|
Nou word ik benieuwd welke bands er nou donderdag daadwerkelijk gaan spelen |
|
Echt kut, wij zouden eerst spelen maar toen was het nog op woensdag gepland (of dat dacht kris iig) maar tja, lowlands he....mensen die gaan veel bierplezier |
|
wordt het weer lekker makkelijk gemaakt, kan ik thuis blijven Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
OK, It Lives, "fijn"... En aan het logo van Deluzion te zien, weet ik ook niet wat ik daar mee moet Dus alleen Irmin nog potentieel interessant, hmmmmm, grmbl... quote: Hadden jullie toch moeten gaan spelen die avond misschien kan het nog! doen, doen! ik vermoord It Lives wel, regelen jullie de rest! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 17-08-2004 11:30] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |