|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
haha en die buik van die gitarist, hij had dit keer niet zn netje aan, maar wederom was het geen gezicht, haha Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Moet je ook die paddo's uit je oren halen!!! My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: |
|
quote: OK, volgende keer hou ik ze dan voor m'n ogen! |
|
Dat hoort er ook bij ! hehhe satan is al zo'n uitgekakt woord maar darkfuneral zonder satan is geen df... so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
8 februari komen ze ook in Metropool (hengelo), dan ben ik wel van de partij. the only pleasure is pain |
|
quote: Hmm Satan, speel jij bij DF? Maar jij had toch kort haar, of was dat een pruik? |
|
LMAO, was satan die achter het drumstel? |
|
quote:Dark Funeral zonder cliché's is geen DF. |
|
Achja, tis maar hoe je het noemt. Iedereen probeert zich tegenwoordig op zoveel manieren te onderscheiden van anderen en zich te weerhouden van cliché's, dat dat juist weer een cliché wordt... (het pogen tot anders-zijn bedoel ik dan...blaat) nog even en dark funeral met satan + lederen accessoires wordt nostalgie, cult, hoe je het ook noemen wilt... en ik vind het niet eens erg Net als Marduk, dat stelt weinig voor maar heerst wel. Maar meestal gaan Marduk en Dark Funeral niet samen Hehe so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
quote: Ik neem aan dat jij er ook weer bij bent 7 februari in de Baroeg? My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |