|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Damnit wanneer komt die Paul Gilbert nou es naar NL |
|
quote: oa... |
|
? |
|
quote: Heb ik dit bevestigd dan? Nee, ook niet. L.E.Z.E.N.!! Plus dat ik wel betere dingen te doen heb dan alleen maar op dit forum te posten... Drummer nodig? |
|
quote: Dan ga jij erg blij zijn, ALS de clinic met ??? doorgaat... :-) Drummer nodig? |
|
Dammit Billy Sheehan.. En het is zelfs nog te doen vanuit mijn stage denk ik.. 17.39 uur trein 18.16 uur overstappen 18.50 uur R'dam Centraal en hopelijk heb ik daar mijn aansluiting dan op tijd... Als ik wat meer zekerheid heb i.v.m. mijn aanstaande verhuizingswerkzaamheden dan ga ik zeker reserveren |
|
quote: Gezellie!!!!!!!!! |
|
quote: Hap :p Als je niets schrijft valt er ook niets te L.E.Z.E.N. dude quote: Hehe wie niet eigenlijk. Toch doen we het..hmm [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-08-2004 9:04] |
|
Hmmz. ik kan blijkbaar beter via Utrecht reizen. *noteert* |
|
Hey Judge je moet ff checken welke trein bij rotterdam noord stopt vanaf daar is het maar een klein stukje lopen naar de feedback. |
|
quote:Dat had ik reeds gecheckt. Vandaar dat ik op reizen via Utrecht kwam |
|
quote: Sterk punt! Desalniettemin, niet te snel conclusies trekken, gewoon rustig afwachten op de bevestiging, die hopelijk binnenkort gaat komen! quote: Geeft te denken, he? Drummer nodig? |
|
quote: Benieuwd man quote: damn inderdaad..lol |
|
hmm..mischien een drummer die nog komt..? virgil donati..? ik heb trouwens billy sheehan gezien in juni samen met steve vai en joe satriani,was echt te gek,ben blij dat ik weer van zijn gitaar mag genieten.. |
|
Niemand geweest verder, gisteren? Was erg cool nl. |
|
quote:Nope. Voor een rib uit mijn lijf gisteravond vloerbedekking en gordijnen wezen uitzoeken. Van harte met uw nieuwe aanstelling trouwens |
|
quote: ja, we zijn ook geweest!!! Het was super, ook als gitarist heb ik er zeker wat van opgestoken... The secret switch!!! |
|
quote: Hehehe... de keuzes des levens. Het is een aanrader de volgende keer. Maar dat zal wel weer een eeuw duren. Thanx (wbt de aanstelling), en dat via dit forum . Zag dat je mijn eerste geblaat online hebt gezet. |
|
quote: Ja, dat kan ik begrijpen. Het lijkt soms ook verdacht veel op gitaar spelen. Goede spreker ook die Billy. Hij weet het leuk te brengen. Wie was jij, die gozer die wegliep met die Attitude bas? [Dit bericht is gewijzigd door niles op 11-09-2004 15:01] |
|
quote:Klopt. Je staat er beeldig op |
|
quote: Hehehe... dat krijg je als je zelf geen digitale camera hebt en maar over een beperkt assortiment foto's beschikt. Maar ik vond hem ook wel weer treffend |
|
quote: En het is dus bevestigd! Dave Lombardo gaat een clinic geven!!! Reserveren en meer info www.feedback.nl!! Drummer nodig? |
|
Ik ben aanwezig de 20e ! |
|
aanwezig! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |