|
Auteur: |
|
|
Love is like oxygen, dat is toch ook van hen? Ballroom blitz ken ik ook natuurlijk, eigenlijk meer als cover door Krokus. Jammer dat ze wel glam waren. Oud Vuil. |
|
kep vorig jaar nog op een Sweet convention gespeeld met een Sweet coverband, we speelde toen de wat hardere songs vd band. Ook oud leden vd Sweet speelde toen mee...... Goeie band maar Queen is toch iets beter!!!! |
|
When she walks she's looking like dy-na-mite. (ofziets) of was dat van Mud? |
|
dat was Mud ja. Ik kan The Sweet ook ten zeerste waarderen en heb een flink deel van het repertoire hier, maar aan Queen kunnen ze mij inziens niet tippen! Nu nog ff een Sweet-vinyltje zoeken, heb er ineens zin in. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: amai, leefde gij ok nog zunne? alles goed? |
|
quote:Half! Veel te veel werk met mn bezigheden (Metal, Metal, P.A., Metal, ...) ik raak nauwelijks een PC aan... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: aha, je hebt een 'echt'leven gekregen. mooi zo! |
|
Wat kunnen mensen toch vervelend negatief zijn. Als jij Queen beter vindt, vind je dat maar. Ik vindt The Sweet harder bijten. Om op Queen terug te komen ja ik vond ze ook goed tot 1980 en toen werd Freddy een nicht. |
|
Sweet was niet zo hard, ze konden in ieder geval niet meten met queen ja. |
|
Mwoah, Queen was ook niet zo hard. Oud Vuil. |
|
The Sweet heeft ook een hardrock periode gehad hoor!!!! probeer maar eens nummers te beluisteren als; - Someone else will - Set me free - Windy city Behoorlijk heavy voor die tijd..... [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 13-08-2004 23:48] |
|
A.s. vrijdag 27 augustus wordt op internetradiozender http://musixmania.com een special over de jaren zeventig hardrock uitgezonden. Special duurt 2 uur en begint om 22:00 uur. Programma heet Very Metal. Normaal wordt in dit programma van allerhande hardrock en heavy metal doorelkaar gedraaid, maar vrijdag gaat-ie seventies. Dus als-ie het goed doet dan zal de Sweet zeker niet ontbreken evenals de oude Queen. [Dit bericht is gewijzigd door cormac op 24-08-2004 19:08] |
Index / Muziek algemeen |