|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik dacht even dat Judas Priest bedoeld werd.... |
|
BLACK METAL IS STOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Rare jongens, die Chilenen... Suck on this |
|
Wat ik me toch afvraag; als een K3 fan iemand vermoord, wordt K3 er dan op afgerekend? Zij die mannen verleidt, hun bloed drinkt en de doden laat herleven |
|
K3 fans zijn minderjarig... |
|
Als ik drie maanden lang verplicht die zooi moest aanhoren zou ik misschien wel tot moorden in staat zijn. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Dat zal je misschien nog wel eens tegenvallen. En alsof blekkies altijd meerderjarig zijn. Zij die mannen verleidt, hun bloed drinkt en de doden laat herleven |
|
quote: Sorry. Wilde je niet als kind bestempelen. |
|
quote:Was Satan ons maar zo goed gezind Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wordt dit ook in Amerika vermeld, als een rapper iemand doodschiet? You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote:Dat gebeurd met regelmaat. F*ck hippies |
|
nooit opgevallen You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote:Dat is te 'gewoon'. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Doe een K3-shirt aan en richt een bloedbad aan zou ik zeggen, kijken hoe de media hierop reageert. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Geschokt...het was altijd zo'n lief meisje... Hatsjikidee! |
|
quote: Hehe ik las: Rare jongen, die Chelman. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:so .. what's the mistake? |
|
DARK FUNERAL and MARDUK albums moeten uit de winkel gehaald worden, ik zie geen andere oplossing. Oud Vuil. |
|
quote: Maar ik zou ze niet verbranden, voor je het weet ontstaat er een nieuwe opening naar de hel... Hatsjikidee! |
|
quote: wat verkeerd interpreteerd? de teksten van satanische black metal bands? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |