|
Auteur: |
|
|
Vrijdag de 13e augustus, ExtreemEczeem en Bodyrot live in cafe Het Complot te Winterswijk. |
|
Bah! Dat klinkt vies... Hatsjikidee! |
|
Komen we een keerv ergens anders is het nog niet goed |
|
Dat is waar, én samen met ExtreemEczeem wat altijd ook wel leuk is eigenlijk Maar toch, Winterswijk lukt niet op de fiets.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Wel met een Opel Corsa |
|
LOL Hmmm, en ik zeker weer geen bier drinken! Plus dat het er op het moment ook niet echt uit kan.. Trouwens, jullie optreden staat ook nog niet op de site, update dat ding eens! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Misschien kun je wel meerijden, ik heb al meerdere aanvragen binnen. Dennis is de man v/d site, en sinds kort staan er zelfs heel wat meer foto's op |
|
ff ter afwisseling .... |
|
Nog meer afwisseling AUB!!!!! |
|
quote: Hm, dan moet Dennis 's iets meer doen aan die site (Én de zpelvauten er uit halen ).. Foto's zijn altijd goed, die van Randrock zijn ook leuk geworden! Heb je trouwens nog plek over voor een man of vier, dan ben ik wel geïnteresseerd Edit: Tiepvaut van mij [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 10-08-2004 23:40] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Eeehhh er kunnen nog 3 bij mij in de auto, dan zal ik moeten vragen bij de anderen. Ik weet ook niet wie verder mee zullen gaan. |
Index / Concerten |