IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Act of Gods
Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 10-08-2004 19:40 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Uit de helleput van Frankrijk.
Is tenminste voor mij een nieuwe Death Metal sensatie opgestaan genaamd Act of Gods.
Hun mini-cd Dies irae smaakte al naar meer.
Maar hun debuut voor Osmose Stench of centuries is niet meer uit mn cd-speler weg te slaan. Wat een parel voor de Death Metal scene is dit zeg. Invloeden jazeker Immolation en Malevolent Creation mogen genoemd worden. Er is een nadeel de solo's die gespeeld worden gaan eigenlijk nergens heen. Maar toch luisteren en kopuh.

Info: www.osmose.com

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-08-2004 19:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Had maar niet gezegd dat de band uit Frankrijk komt. Voor een deel van de ZM-ers is dat erg fout. Frankijk is namelijk een kutland vol kikkerbillen-etende schijterds als ik het goed samenvat.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-08-2004 20:07 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

die link ook

tis: http://www.osmoseproductions.com

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 10-08-2004 20:07]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2004 20:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 19:49 schreef attila_de_hun het volgende:
Had maar niet gezegd dat de band uit Frankrijk komt. Voor een deel van de ZM-ers is dat erg fout. Frankijk is namelijk een kutland vol kikkerbillen-etende schijterds als ik het goed samenvat.
Frankrijk heeft wel Benighted, en dat H-E-E-R-S-C-H-T!

Zowaar goede originele brute death

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 10-08-2004 20:22 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

sorry, maar wel een flauwe naam hoor. Moet die 's' weer 's ergens anders staan...ori-gi-neel

Hatsjikidee!

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com