|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Cliteater heerscht! |
|
ben net weer, was een leuk feessie. Verdomd weinig bekenden trouwens! gespot: Nix Stiggie en heb shedevil nog een paar keer langs zien struinen respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ge vergeet Viking en Folk! en nee, verder nooit van gehoord alleen de naam Rompeprop ken ik via Mayo... [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 24-10-2004 4:18] |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:volgende keer schoppen t was erg gezellig!!! ruigste bands vond k rotten sound en suppository..., vond het wel balan dat tijdens F.U.B.A.R de microfoon naar de haaien ging [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 24-10-2004 23:20] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Joa was een leuk avondje. Heb de bands alleen niet echt goed gevolgd. Volgende keer beter. |
|
zal ik doen Shedevil oja, Jimmy de geestelijk gehandicapte metalneger (grindcore? ) was wel heel gaaf tijdens suppository [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 25-10-2004 19:53] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Dat is Peter en woont in Belgie. Zover ik weet woont grindcore in Rotteram? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Heb trouwens alleen she devil een paar keer voorbij zien flitsen. Weet van de rest niet wie ze zijn. Het spiiiiiiiiiiiijt meeeee vergeeeeeeeeeeeeef meeeeeeeeeeeeeeeeeeee anders kaaaan ik het niet zeeeeeeeggggggggguhhhh. |
|
quote:haha wat n flapdrol.....hij heeft ook nog liggen pitten op dat podium wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Moet je zaterdag maar naar Drachten komen. Daar komen er errrrrrrrg veel. |
|
Volgens mij kan hij niet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
volgens mij ook niet respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
KUT I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
maak daar maar 2 keer kut van respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
KUT KUT [ www.deluzion.nl ] |
|
Ah jij gaat ook niet? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Haha, onze nieuwe zanger en stageact! Jimmy, a.k.a. Peter, rulezz!! De weekl ervoor op zijn verjaardag gespeeld en toen was ie nog meer in vorm!!!! Hail Jimmy! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |