![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nooit, ik zeg ook maar wat ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 20-09-2004 15:44] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:Duh! ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Welke aap? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Dat mishandelde poolse circusaapje ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Ahhh, wat zielig. ![]() ![]() <insert signature here> ![]() |
|
quote:Hier al geweest? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1459019&page=18 ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Blinde vermoordt dove Uitgegeven: 20 september 2004 16:42 BRISBANE - Een vrijwel volledig blinde Australische man is maandag tot acht jaar cel veroordeeld wegens de moord op een nagenoeg dove landgenoot. De veroordeelde had volgens The Sydney Morning Herald zich erover beklaagd dat de stereo-installatie van zijn slachtoffer veel te hard stond. De ruzie in een opvangcentrum liep uit de hand toen de blinde man de dove te lijf ging met een keukenmes. De leiding van het centrum had de dove man al uitgerust met een koptelefoon, maar hij weigerde deze te dragen omdat het te warm was. De 49-jarige dader zei maandag tegen een rechter in Brisbane dat hij het mes op de keel van de dove had gezet, maar dat deze begon te wankelen op zijn kunstbeen en daardoor in het mes viel. Wankelen, hehehe. Gewoon een dronken blinde. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ik blijf het mooi vinden dat Porsche de enige sportautomerk is, die het presteert om winst te maken. Mijn favoriet (zie usericon) heeft volgens mij nog nooit winst gedraaid. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Het is toch wel toevallig, net toen Guy Verhofstadt ferm aan het klungelen is, wat ie dus erg goed kan in de federale klungelregering van België, raakt ie betrokken in een autoongeluk. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Een mooie mediastunt, toch? En misschien heeft de klap z'n tanden bijeengeklingeld! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Dat kwam doordat hij een Belgische chauffeur had. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Belgen zouden inderdaad van de baan moeten blijven. Dan kan ik tenminste op m'n gemak door Brussel lopen... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: idd, het DHL dossier dreigde te ontsporen naar Leipzig, dan laat ie maar eens z'n chauffeur de wagen ontsporen rond Gent. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ja, en dat "wrak" zag er toch nog goed uit vond ik... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
quote: Idd, audi is echt wel stevig ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Verdorie, ja, dat heb ik nog niet eens gezien! Waar is m'n Hoehel? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Ben iij West-Vlaamse? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nee, en ik snap de ballen van jullie taaltje, maar 'k amuseer er mij te pletter mee. En inderdaad, wat een janettenwrak! Dan kan Peugeot er toch wat meer van! [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 22-09-2004 20:43] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote:Ja, zit ik de slimste mens ter wereld te kijken komt er om de halve minuut irrante witte lettertjes over mijn scherm gekropen met die boodschap, en ik maar hopen dat die dood was, want ik heb daarna zelfs nog speciaal naar het nieuws gekeken, maar het was niks met de pret ![]() true disco chick ![]() |
|
Da's nu ook niet mooi he, die brave Guy doodwensen! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Yves Leterme for eerste minister, voor de uiterlijke verbetering ![]() true disco chick ![]() |
|
Brr! ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Lies for prime minister dan ![]() true disco chick ![]() |
|
Haha, ja, dan kan je meteen dag dag doen met het handje naar België. Ik zou er pas een soep van maken. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |