|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben het hier toch eens met Chelman... *SHITTTTTTTTTT* Hatsjikidee! |
|
quote: Dus de overheid moet geld hebben. en van een kale kip kun je geen veren plukken... Maar toch nog effe over jou klacht van de belastingen. Het is toch zo dat er zeer veel mogelijkheden zijn om belastingen terug te vragen, los van alle subsidies etc. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het onmogelijk is voor een competent bedrijf een fiks bedrag van de belastingcenten terug te krijgen. dus mogelijk valt het uiteindelijk allemaal wel mee? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-08-2004 10:15] |
|
Kale kip, kale kip.....ik zeg toch niet dat die minima er financieel voor moeten opdraaien? Voor mijn part heffen ze die extra belasting....maar......ze moeten dat op iedereen doen en niet op een select gezelschapje van de door Groen Links gehate succesvolle figuren EN dat geld dient geïnvesteerd te worden en niet op de rekening van een of andere pauper gestort worden, waarna het aan bier en sigaretten opgaat. M.a.w.: Investeren in de minima: ja, Geld overhandigen aan minima: nee En jouw punt over belastingen terugvragen e.d. Tsja...dat is een van de kwalen van de belastingwetgeving, de ontelbare uitzonderingen en mazen. Verlaag het vennootschapsbelasting van 34,5% naar pakweg 20% en schaf tegelijkertijd alle aftrekposten. Belastingdruk is lager en er komt hoogstwaarschijnlijk meer geld binnen. Je bespaart tevens geld op allerlei nutteloze ambtenaren bij de belastingdienst die je nu uit kan flikkeren. Stel een inkomstenbelastingtarief die voor iedereen gelijk is en schaf ook alle aftrekposten af. Lagere belastingdruk en meer geld en weer een besparing op ambtenaren.' Voor ervaringen met dit soort belastingstelsels verwijs ik jullie naar de landen die dit ingevoerd hebben en met groot succes. Maar dat is een andere discussie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Welke landen hebben dat zoal ingevoerd? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: In deze kan ik me natuurlijk goed vinden. Natuurlijk moet iedereen iets bijdragenvoor wulje plannen. Over de mate waarin zullen wij waarschijnlik wel verschillen,maar goed... En die opmerking naar Groenlinks kan ik alleen maar toeschrijven aan het opspelen van emoties of zoiets. Zelfs de, meest linkse, domste aap bij Groen links weet dat een gezond bedrijfsleven een noodzaak is. Die zullen bij een groenlinks regering (niet flauwvallen, het is maar een opmerking!!) echt niet volledig worden uitgekleed. quote: klinkt op het eerste gezicht okee. |
|
quote: Estland, Letland, Litouwen, Slowakije en Rusland. En kort geleden Oekraïne: PwC Ukraine - The Ukrainian Taxation System quote: Als je dus met een uniforme vlaktaks net zo veel of meer geld voor het overheidsbudget binnenhaalt dan met een progressieve, welke overwegingen blijven dan geldig om TOCH een progressief belastingstelsel te hanteren? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 01-12-2006 15:57] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hehe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |