IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Swordmaster
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-08-2004 19:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wie kent deze band,en wat vinden jullie ervan??Ikzelf heb het debuut postmortem tales,meteen gekocht toen ie uitkwam(97 geloof ik...)naar aanleiding van paginagrote advertenties.Deze plaat viel me toch wat tegen,en de band is daarna aan mijn aandacht ontsnapt.Tot ik vandaag moribund transgoria in een tweedehands zaakje kocht.En tot m'n verassing is deze een stuk beter dan hun debuut.Of deze band nog meer releases heeft weet ik niet,want ik heb i-net er nog niet op nageplozen...
Maarre...meningen gevraagd dus.

Edit;en nu deed de search het ineens wel weer en blijkt er al een swordmaster topic te zijn.Dus moddereters,deze mag naar de prullebak verdwijnen.

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 12-08-2004 19:16]

spelfout weggehaald...

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-08-2004 19:16 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Is toch al een topic van de Zweden aangemaakt door Dwaallicht(M) geloof ik.
Dezen band zat op Osmose aardige Battle muiek Niet smeer niets minder.

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 12-08-2004 19:18 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-08-2004 19:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 19:18 schreef filosofem het volgende:
UTFS

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=841599

Yep,al gedaan.Maar of dat topic nu over swordmaster of over soulreaper gaat is mij niet echt duidelijk

spelfout weggehaald...

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-08-2004 19:20 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 19:19 schreef varanus het volgende:
Yep,al gedaan.Maar of dat topic nu over swordmaster of over soulreaper gaat is mij niet echt duidelijk

Swordmaster

Soulreaper

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-08-2004 19:21 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Swordmaster bestaat niet meer. Ze heten nu the Deathstars of zoiets en ze maken nu industrial/metal/pop.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-08-2004 19:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 19:21 schreef Count Usher het volgende:
Swordmaster bestaat niet meer. Ze heten nu the Deathstars of zoiets en ze maken nu industrial/metal/pop.

Hmmm.Niet om blij van te worden dus...

spelfout weggehaald...

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-08-2004 19:23 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Ja dat bedoelde ik ook

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-08-2004 19:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 19:20 schreef Faust het volgende:
Swordmaster

Soulreaper

Was ook niet echt gecharmeerd van swordmaster,maar vind moribund transgoria toch echt een lekker schijfje.Veel beter dan hun debuut iig.De rest van hun ken ik niet...

spelfout weggehaald...

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 12-08-2004 19:24 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

'Moribund Transgoria' was een heerschplaat, de andere dingen iets minder maar toch ook nog te pruimen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-08-2004 19:29 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 19:23 schreef varanus het volgende:
Was ook niet echt gecharmeerd van swordmaster,maar vind moribund transgoria toch echt een lekker schijfje.Veel beter dan hun debuut iig.De rest van hun ken ik niet...

Luister eens naar Life euarazer van Soul Reaper(met Dissection members erin) das een geweldige ploat

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 12-08-2004 19:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ziehier hun vernieuwde site:

http://www.deathstars.net/

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-08-2004 19:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 19:29 schreef Count Usher het volgende:
Ziehier hun vernieuwde site:

http://www.deathstars.net/

Tyfustering wat een stel homo's

spelfout weggehaald...

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-08-2004 22:00 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hebben we het hier over die retro-thrashband?

Oud Vuil.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 12-08-2004 22:20 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ooit wel.

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 13-08-2004 13:02 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Jup, het broertje van Jon Nodtveidt speelde in Swordmaster, en speelt momenteel in Deathstars.
Deze rammstein-achtige metalband (industrial metal wordt het ook wel genoemd) is RAZEND POPULAIR (in scandinavie). Hitlijsten gehaald, etcetc. Ze mogen openen op het eerste optreden van dissection in oktober in Zweden.
Deathstars is een voortzetting van leden van Swordmaster en nog een band (vergeten helaas). Volgens Emil wilden ze "iets anders gaan doen". Hebben ze goed aangepakt, ookal zijn de harde metalliefhebbers er niet echt kapot van.

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 13-08-2004 13:17 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 13:02 schreef Rutan het volgende:
ookal zijn de harde metalliefhebbers er niet echt kapot van.

Van een understatement gesproken.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com