|
Auteur: |
|
|
Is toch al een topic van de Zweden aangemaakt door Dwaallicht(M) geloof ik. Dezen band zat op Osmose aardige Battle muiek Niet smeer niets minder. |
|
|
|
quote: Yep,al gedaan.Maar of dat topic nu over swordmaster of over soulreaper gaat is mij niet echt duidelijk spelfout weggehaald... |
|
quote: Swordmaster Soulreaper |
|
Swordmaster bestaat niet meer. Ze heten nu the Deathstars of zoiets en ze maken nu industrial/metal/pop. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Hmmm.Niet om blij van te worden dus... spelfout weggehaald... |
|
Ja dat bedoelde ik ook |
|
quote: Was ook niet echt gecharmeerd van swordmaster,maar vind moribund transgoria toch echt een lekker schijfje.Veel beter dan hun debuut iig.De rest van hun ken ik niet... spelfout weggehaald... |
|
'Moribund Transgoria' was een heerschplaat, de andere dingen iets minder maar toch ook nog te pruimen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Luister eens naar Life euarazer van Soul Reaper(met Dissection members erin) das een geweldige ploat |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Tyfustering wat een stel homo's spelfout weggehaald... |
|
Hebben we het hier over die retro-thrashband? Oud Vuil. |
|
Ooit wel. |
|
Jup, het broertje van Jon Nodtveidt speelde in Swordmaster, en speelt momenteel in Deathstars. Deze rammstein-achtige metalband (industrial metal wordt het ook wel genoemd) is RAZEND POPULAIR (in scandinavie). Hitlijsten gehaald, etcetc. Ze mogen openen op het eerste optreden van dissection in oktober in Zweden. Deathstars is een voortzetting van leden van Swordmaster en nog een band (vergeten helaas). Volgens Emil wilden ze "iets anders gaan doen". Hebben ze goed aangepakt, ookal zijn de harde metalliefhebbers er niet echt kapot van. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Van een understatement gesproken. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Index / Heavy Metal |