IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Deicide naar NL! Vorige pagina
Yob
Usericon van Yob
Posted 28-10-2004 16:50 by Yob Wijzig reactieProfiel van YobQuote dit bericht

Deicide heeft inmiddels de 1e week van de tour afgezegd ivm gitarist die niet meekan en een ander die ingespeeld moet worden...
Treurig...

Gitarist Brian Hoffman kon plots niet mee op tour (persoonlijke redenen) en ze hebben enkele dagen nodig om Jack Owen (ex-Cannibal Corpse) in te spelen als vervanger.

[Dit bericht is gewijzigd door Yob op 28-10-2004 16:52]

The Glorious Dead!

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 28-10-2004 19:41 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:

Deicide stelt show uit naar 6 december

De Amerikanen van Deicide hebben hun beruchte status van niet komen opdagen weer eens waar gemaakt, maar deze keer wel met een welgemeende twist. Vanwege zeer persoonlijke redenen kan gitarist Brian Hofman niet deel uit maken van deze Europese tour. Onmiddelijk is de band op zoek gegaan naar een vervanger, en deze is ook gevonden in de vorm van JACK OWEN (ex-Cannibal Corpse, maar helaas heeft de band ingeschat dat de eerste 4 shows van de tour niet meer gedaan zouden kunnen worden omdat er te weinig tijd was om deze in te werken, en ze gewoonweg weigeren om voor de fans een halfbakken show te spelen. Hierdoor is besloten om de eerste 4 shows naar het einde van de tour te verplaatsen en de nieuwe datum is maandag 6 december. Kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum.

De band heeft een oprecht excuus gemaakt omdat ze dit keer daadwerkelijk echt wilden komen, en van hun reputatie af wouden komen. Maar ja, ze komen dus WEL, alleen een maandje later.

Eikels.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Yob
Usericon van Yob
Posted 06-12-2004 15:14 by Yob Wijzig reactieProfiel van YobQuote dit bericht

Vanavond! Up!

The Glorious Dead!

Orion
Usericon van Orion
Posted 06-12-2004 15:15 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

BEUKEN!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 06-12-2004 15:17 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Deicide met Owen en Suzuki zijn beter, sneller, bruter en gewoon strakker dan ze ooit zijn geweest.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 06-12-2004 15:23 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Da's mooi want anders zijn ze vanavond flink de lul, want ik ga ze voor het eerst zien

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Y Draig Goch
Posted 06-12-2004 18:11 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ben benieuwd!

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-12-2004 2:23 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Godverdomme, het bruutste optreden wat ik ooit heb meegemaakt, alleen Cryptopsy op Dynamo komt erbij in de buurt.

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-12-2004 8:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 2:23 schreef BARABAS het volgende:
Godverdomme, het bruutste optreden wat ik ooit heb meegemaakt, alleen Cryptopsy op Dynamo komt erbij in de buurt.

Het was vetjes dus, jammer dat ik er niet bij was

"This one is older than shit, heavier than time!"

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-12-2004 14:42 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hehe vette avond support acts waren niet veel aan helaas.
meteen ook na het 2de nummer van de eerste band wezen vreten.
na ongeveer 20 a 30 min te hebben gelopen vonden we EINDELIJK een vreettent in de vorm van de walhalla's onder de vreettenten de MC.
na een korte pitstop weer terug.
Eenmaal aangekomen een halve set van ....Infaustus mogen aanschouwen (helaas deed het me geen fuck) wel een goede live preformance .
na afloop 30 min moeten wachten op Deicide de tijd werd even gedood met wat gekke bekken van dhr Benton.
daarna 90 Min beuken met Deicide zeer vet optreden (iig het beste wat ik in 2004 heb gezien ) na afloop nog even met dhr susuki gepraten en doorverwezen naar ons allen bekende Barabas.

Conclusie : zeer vette avond en lui in omgeving Haarlem hem totaal geen humor (iig andere humor als onze stadsfriezen )

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 07-12-2004 20:41 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

en meneer Owen was jarig gister en dus Glenn met zn uiterstcharmante strot op ZIJN manier happy birthday zingen best komisch avondje gister!

Y Draig Goch
Posted 07-12-2004 21:23 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 7 december 2004 14:42 schreef Orion het volgende:
Conclusie : zeer vette avond en lui in omgeving Haarlem hem totaal geen humor (iig andere humor als onze stadsfriezen )

Je begrijpt Haarlemse humor gewoon niet omdat je uit het primitieve noorden komt.

Overigens vond ik het een matige avond, mede dankzij het feit dat de muziek me weinig deed. De eerste 2 bands gingen me na 2 nummers vervelen, Deicide klonk wel erg goed maar deed me gewoon weinig.

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-12-2004 22:04 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 21:23 schreef Y Draig Goch het volgende:

Je begrijpt Haarlemse humor gewoon niet omdat je uit het primitieve noorden komt.

haha die lui hebben gewoon geen humor

Fobiac
Usericon van Fobiac
Posted 16-12-2004 2:11 by Fobiac Wijzig reactieProfiel van FobiacQuote dit berichthttp://www.graphyxz.com/fobiac

heersch, dit was leuk.

Zijn hier nog mensen te vinden die in een haarlemse death/thrash/weet ik veelband gitaar willen komen spelen????

We zoeken met detuned nog een gitarist namelijk. Geluid dat we zoeken is zwaar, laaaaaaaaaag (in b iig), en hard. Liefst BC rich...

Anyway, stuur iig even een meel naar kanker@usa.com

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com