|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Best wel goedkope aktie van Queensryche. De verkoop van andere releases valt tegen, dus dan maar Operation: Mindcrime II uitpoepen. Ik krijg er een beetje raar gevoel bij.. Neemt niet weg dat ik wel benieuwd naar het eind-resultaat ben "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ja heb het gelezen.. heel cool idee, maar pff zou ze zoiets lukken? Mindcime 2? Dan moeten ze wel een klassieker van zichzelf kunnen evenaren.. zonder DeGarmo lukt ze dat toch nooit [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-08-2004 0:11] |
|
Ze missen de originele gitarist en diens backup vocals... ..voor de rest lijkt het me een perfect plan!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hehe,ik moet deel 1 nog steeds es gaan luisteren spelfout weggehaald... |
|
quote: Moet je zeker eens doen, is een gave plaat (haha, toen was het nog een plaat!). Ben benieuwd naar deel 2...maar vraag me af of het ze gaat lukken Hatsjikidee! |
|
Volgens een recent interview zal DeGarmo zeker wel meeschrijven (net zoals de vorige studioplaat) aan Mindcrime 2. Hij kan/wil alleen niet meer touren. Ik heb hier alleen wel een dubbel gevoel bij. Komt over als een zwaktebod om een vervolg te maken op je meest succesvolle plaat (artistiek dan, niet qua verkoop). Zeker na een paar matige platen die de band wat hebben doen afzakken. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik erg benieuwd ben naar het resultaat... www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Idd Frartijn.. wist alleen niet dat DeGarmo mee deed.. maar ja, we wachten af. |
|
matige platen?? de laatsten zijn uitermate slecht als je kijkt naar mindcrime en promised land .. maar toch ben ik benieuwd wat er komen gaat... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik vond Tribe anders al aardig de betere kant uit gaan... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Laten ze het aub bij 1 houden. Ik denk dat 2 zwaar gaat tegenvallen. |
|
yeahh queensryche rules ! maar nothing beats lifecrime wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: en waarom spelen ze nu alleen maar in USA ?? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Volgens mij waren ze laatst nog op Arrow Classic Rock. Hatsjikidee! |
|
hebben ze daar ook heel mindcrime gespeeld? ze hebben inderdaad op arrow rock festival gespeeld [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 14-08-2004 20:55] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Da's een leuke dvd idd; heb ook nog de videoband met het boek ervan... quote: yep; compleet met die zangeres. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-08-2004 20:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:damn I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Graspop idem. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Live schijnt 'ryche het nog steed te kunnen, de laatste albums zijn inderdaad minder. LIVEcrime heerscht !!! Ik kijk ook uit na Mindcrime II . Als ze deel I kunnen evenaren ben ik zeeeeer tevreden. (Dat is Rhapsody wel gelukt met hun Symphony of the Enchanted Lands ) Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Tsja..... Voor Crhapsody moet het inderdaad niet moeilijk zijn om de ene bagger plaat na de andere te evenaren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tsja, ik weet het niet hoor; bewust een tweede Mindcrime schrijven. Het laatste werk van Q. was niet om over naar huis te schrijven, dus een niveau van Mindcrime zou leuk zijn. Maar of we daarop moeten wachten wanneer het een kopie van Mindcrime 1 blijkt te zijn, vind ik artistiek een povere actie. Op één of andere manier hou ik een slag om de arm; een plaat is namelijk, wanneer goed uitgevoerd, meer dan alleen een verzameling noten en akkoorden. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Eindelijk weer een goede Queensryche plaat! Ik heb nog wel zoveel vertrouwen in die band dat ze er afgelopen 16 jaar serieus over hebben nagedacht en een plaat van gelijkwaardig niveau afleveren. Als ze deel 2 ook volledig live willen gaan spelen kun je niet met die experimentele bagger van de laatste 10 jaar aankomen. Of is dat een hele vreemde gedachte van mij? |
|
Hmmz, ben benieuwd. OMC 1 heerscht iig. Bazzio Attacks!!! |
|
ik ben eigenlijk helemaal niet zo kapot van operation mindcrime, niet dat ie slecht is, dat zeker niet, maar ik mag individuele nrs van hun EP, warning en empire graager horen. maar dit betekent dan op Graspop een 2x zo lange set hehehe http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Vind je Rage for order niks dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
jawel, ik bedoel gewoon individuele nrs van hun albums t/m empire http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |