|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Asrai komt wel, maar volgens mijn info met The Wounded + Misery (ovb) in de Goudvishal. collega van Gothtronic weet er meer van.. ;-) http://www.gothtronic.com |
|
Ik ben vorig jaar bij Gothtronic in leeuwarden geweest, niet mijn soort feessie, kom dus ook niet weer!! |
|
dat scheelt weer een kaartje voor iemand anders. |
|
Een review van het vorige concert Prey is te vinden op: http://www.popinroden.nl/Concerten/Concertverslagen2.html |
|
Nog een dikke week en dan gaat het los! |
|
jeuzs man, elke 2e post is van jou... [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-11-2004 16:17] Bruce Banner |
|
Spam? |
|
quote: heb het al gelezen ja.. bummer! geen twee vliegen in een klap dus..maar ben wel nieuwsgierig naar the Wounded. Ken het niet. jij wel? of iemand anders? There are lessons, that sadness can only teach |
|
The Wounded is het best bewaarde undeground dark rock / wave / metal talent met een van de allerbeste zangers ooit. de voorverkoop gaat trouwens aardig rap. als je er zeker van wilt zijn dat je een kaartje kunt bemachtigen, kun je beter zsm reserveren via www.gloppe.nl waar een formulier voor beschikbaar is in de agenda (scrollen naar november, 11,12 of 13). Er zijn kaarten voor de dagen apart, deze kosten 6 euro voor de donderdag en de vrijdag, en er is een kaart voor de zaterdag van 8 euro. Combikaarten voor het hele weekend kosten 17 euro. |
|
En maar eens weer wat S.P.A.M. |
|
quote: Zag teknoir ook al voorbij komen in het gastenboek van novemberrain festival in Zwolle op dezelfde datum. Angstig voor concurrentie blijkbaar. |
|
quote: nee dat niet. maar wat jij hier zegt over november rain in het topic, zeg ik ook, maar dan wel rechtstreeks. maar dit is niet het novemberrain topic dacht ik ;-) [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 08-11-2004 8:25] |
|
er is trouwens een extra DJ op de vrijdag: DJ Lykle no text supplied |
|
quote: Meneer van der Sprong is zowat mijn buurman en bovendien staat het ook al in zijn gastenboek. Is nog geen reden om je eigen feestje er nog even snel achteraan te posten.. |
|
Bla. Er zijn nog kaarten voor wie last minute beslissingen neemt! |
|
Het was zeer geslaagd, erg goede concerten en lekker druk. Het was tevens voor The Wounded de laatste keer dat de zangeres meedeed. zij heeft haar eigen band en zal daarmee verder gaan. Vanavond: Asrai en Prey ! + aansluitend goffrock en metal afterparty met dj's Dr.Caligari, Lykle en TekNoir. |
|
ik ben dus voor de metal no text supplied |
|
Het was een geslaagd weekend! Murw gebeukt door de powernoise van Spermblaster en goede optredens van Prey en Eve Of Destiny gezien. Volgend jaar verder in een grotere zaal. Playlist vrijdag: DJ TekNoir Death Cult – God’s Zoo Deine Lakaien – Dark Star Faith & The Muse – Cantus The Vision Bleak – Wolfsmoon The Kovenant – Mirror’s Paradise Gothminister – The Holy One Nik Page – Flashback Arts of Erebus – Heroes in the Dark PREY DJ Dr.Caligari The Wounded – Hollow World Fields of The Nephilim - Endemonia The Sisters of Mercy – Walk Away Paralyzed Age – Bloodsucker 2000 Oomph! – Gekreuzigt ASRAI DJ Lykle The Birthday Massacre – Horror Show Anathema – Empty Paradise Lost – One Second Ewigheim – Tanz der Motten The Sisters of Mercy – Temple of Love Rammstein – Links 234 A Perfect Circle – The Hollow Oomph! – Augen Auf Zeromancer – Clone Your Lover Evereve – Someday Moonspell – Opium Deathstars – Synthetic Generation The Vision Bleak – The Lone Night Rider Unheilig – This Corrosion Killing Miranda – Embrace Bauhaus – In The Flat Field Playlist zaterdag: Djane Lilith & DJ Dr.Caligari 01. Project Pitchfork – Io 02. L’ame Immortelle – Brother Against Brother 03. Covenant – Wind of the North 04. Alice in Videoland – Going Down 05. Schwarz Stein – Succubus 06. Accessory – Strafbar 07. Pzychobitch – Sweet Kiss 08. Mind.in.a.Box – Lost Alone 09. Namnambulu – Memories 10. Pride & Fall – Inside SPERMBLASTER DJ Beautevil 11. OHGR – Majik 12. Skinny Puppy – Optimissed 13. Heimataerde – Musik 14. Cyborg Attack – Blutgeld (pt.1) 15. Dioxyde – Days of Decay 16. Dulce Liquido – Pissed Off 17. Psyclon Nine – Clinik 18. Combichrist – Intruder Alert AGONOIZE DJ TekNoir 19. Grendel – Zombie Nation 20. Velvet Acid Christ – Fun With Drugs 21. XP8 – Das Licht (Syrian rmx) 22. Neuroticfish – The Bomb 23. Interlace – Master 24. Wumpscut – War 25. Das Ich – Destillat (VNV Nation rmx) 26. The Retrosic – Storm EVE OF DESTINY Djane Lilith 27. Soman – Tears (instr.) 28. Terrorfakt – Now U Die 29. IC 434 – Electro Convulsion 30. Noise Process – Dying World 31. Hocico – Without A God 32. Tantrum – Datura Dream 33. Psyclon 9 – Clinik 34. Centhron – Friss 35. Tantrum – Kerosene 36. Feindflug – Glaubenskrieg 37. Kiew – DC Disk 38. Suicide Commando – Cause of Death DJ Rule-Ant 39. Assemblage 23 – Let The Wind Erase Me 40. Project Pitchfork – Existence (VNV Nation rmx) 41. The Crüxshadows – Deception 42. Clan of Xymox – A Day 43. Marilyn Manson – Personal Jesus 44. The Birthday Massacre – Horrorshow 45. And One – Panzermensch 46. Vive La Fête – Jaloux 47. Welle Erdball – Schweben, Fliegen und Fallen 48. VNV Nation – Epicentre 49. Combichrist – Joy to the World 50. Dulce Liquido – Dementia DJ Dr.Caligari 51. This Morn’ Omina – One Eyed Man 52. Sonar – ? 53. Hocico – Winds of Treason 54. Flesh Field – The Plague 55. Forgiving Iris – Annie, Would I Lie to You? 56. Soft Cell – Tainted Love 57. The Eurythmics – Sweet Dreams (are made of this) 58. T.Raumschmiere - Monstertruckdriver 59. Felix Da Housecat – Silverscreen 60. Alphawezen – Welcome to Machinarchy 61. And One – Krieger 62. Apoptygma Berzerk – Non-Stop Violence 63. Front 242 – Happiness DJ Beautevil 64. Covenant – Call The Ships to Port 65. Apoptygma Berzerk – Starsign 66. The Azoic – Conflict (Combichrist rmx) 67. Welle Erdball – Commodore 64 68. Liasons Dangereuses – Los Ninos del Parque 69. The Sisters of Mercy – Temple of Love 70. Nine Inch Nails – Dead Souls 71. Rammstein – Amerika 72. A Perfect Circle – What’s Going On 73. A Perfect Circle – Imagine no text supplied |
|
En maar plaatjes draaien die mannen. Het viel mij enigzins mee, sommige dingen waren te verteren. |
|
quote: quote: Poe poe ... wat een metal ... |
|
quote: ja, die hele avond liep ff wat anders dan gepland... volgende keer beter. no text supplied |
|
Ik snap nou echt niet wat nou het nut is van het posten van alle 73 plaatjes die die avond afgespeeld zijn, maar dat zal wel aan mij liggen |
|
Kun je zien wat je gemist hebt .... |
|
quote: Je kwam er op eens achter dat het een 'total-fags-only' party was? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |