IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Katatonia in Kasteel Alphen a/d Rijn! (1/10/2004) Vorige pagina
CoenV
Usericon van CoenV
Posted 05-09-2004 14:50 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2004 11:33 schreef Aeolus het volgende:
Gaaf! tegen die tijd woon ik net in Leiden.

Het Kasteel ligt best wel een stukje van het station af hoor, al is het wel makkelijk te vinden, en de laatste trein richting Leiden gaat ook vrij op tijd.
Voor mij is het of ongeveer half 1 de laatste trein pakken of een half uur fietsen.

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 06-09-2004 12:53 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 1:23 schreef Y Draig Goch het volgende:
Moeten ze wel komen natuurlijk, heb al eens eerder meegemaakt dat ze op het laatste moment cancelden vanwege onderlinge problemen.

Eikels.

Ja, of maar een kwartiertje speelden of zo...

This is Zodiac speaking...

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-09-2004 6:39 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 19:06 schreef the Saturnine het volgende:
1 oktober 2004:

KATATONIA (S) www.katatonia.com
+
The Saturnine (NL) www.thesaturnine.com

Het kasteel, Alphen a/d Rijn (www.hetkasteel.nl)

Toegang:
€ 12,-

Komt allen!

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-09-2004 12:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

zou al om half 11 moeten vertrekken om thuis te kunnen komen, niet echt de moeite om te gaan helaas

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Sater
Usericon van Sater
Posted 08-09-2004 12:49 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Hoe laat zou het afgelopen zijn eigenlijk?
Als ik bij mijn vriendin ga slapen gaat de laatste trein om half 1 geloof ik. En nog een kwartier naar het station lopen erbij. Hmm.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-09-2004 12:58 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

volgens de site van Het Kasteel duurt het van 21.00 - 02.00. Maar ik neem aan dat er na het concert nog wat plaatjes worden gedraaid ofzo.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

the Saturnine
Usericon van the Saturnine
Posted 08-09-2004 14:00 by the Saturnine Wijzig reactieProfiel van the SaturnineQuote dit berichthttp://www.thesaturnine.com

Denk dat Katatonia om ongeveer 10.30 / 11 uur begint....

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 08-09-2004 14:02 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2004 12:58 schreef Mark Z het volgende:
volgens de site van Het Kasteel duurt het van 21.00 - 02.00. Maar ik neem aan dat er na het concert nog wat plaatjes worden gedraaid ofzo.

Meestal is het in Het Kasteel tussen 12 en 1 afgelopen. Dan nog wat nadrinken.

nobassak
Usericon van nobassak
Posted 08-09-2004 15:20 by nobassak Wijzig reactieProfiel van nobassakQuote dit berichthttp://www.nobassak.nl

Jammer dat ze zo verschrikkelijk ver weg spelen. (beide keren)

doom
doomed
Usericon van doom
Posted 10-09-2004 19:33 by doom Wijzig reactieProfiel van doomQuote dit bericht

ik ga hier zeker naartoe..is ook niet zo heel ver weg

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 10-09-2004 23:35 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Prijs voor kaartje is €12,- aan de deur en voor €10,- te krijgen in de vvk. Niet via ticketservice maar via kasteel site, zo bespaar je weer servicekosten.

Grappig dat ze goedkoper zijn dan After Forever...

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 10-09-2004 23:36]

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-09-2004 15:07 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2004 14:00 schreef the Saturnine het volgende:
Denk dat Katatonia om ongeveer 10.30 / 11 uur begint....

Als d'r nog een voorprogramma meekomt (weet ik niet) kun je er donder op zeggen dat Katatonia pas rond half twaalf de bühne opwandeld - was gisteren met After Forever namelijk precies hetzelfde.

Sater
Usericon van Sater
Posted 02-10-2004 14:17 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Dat was me het feestje wel zeg.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 02-10-2004 17:52 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Was het druk?

This is Zodiac speaking...

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-10-2004 21:38 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Druk niet, wel übergaaf!

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com