![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() |
|
Ik wil er wel heen... maar ik weet niet of er nog kaartjes zijn en ik heb problemen met tijd en geld. ![]() "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
2 KAARTEN OVER!!!!!! Een goede vriendin van me heeft 2 kaarten over voor dit concert..... IEMAND INTERESSE??? Let me know....... ![]() |
|
Ut "Local scum" uit amersfoort komt ook... See ya there colin... ![]() Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18] ![]() |
|
Het is vast geen verassing meer, maar ik ben er ook. Inderdaad wel ff wat afspreken daar. ![]() |
|
even een oud topic uit de sloot halen: wie komt er en heeft het nut een plek af te spreken waar we elkaar eventueel kunnen ontmoeten? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Wij bellen wel, van de rest weet ik het niet... ![]() |
|
Vanavond zullen we het allemaal gaan aanschouwen. Ben benieuwd! ZM wordt in ieder geval goed vertegenwoordigt. ![]() |
|
Nou veel plezier dan dames en heren! ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Hoe was het ? Ik had best heen gewild, maar Tilburg is toch wel een beetje ver vanuit het hoge noorden... No regrets and no remorse... ![]() |
|
quote:Lacuna Coil was fantastisch, net als Nevermore en In Flames.....Dimmu viel mij een beetje tegen, die had ik al een paar keer eerder (en veel beter / met meer overtuiging) zien spelen.... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Tering wat waren die gasten van dimmu borgir irritant ... shagrath had 1 grote ego-trip ![]() ![]() ![]() |
|
IK kan niets anders dan dit beamen. Als je Dimmu te vaak gaat zien gaat je inderdaad pas opvallen wat een eikel Shagrath is. Ik vond in Flames ook erg strak. ![]() |
|
wie gaat er nog mee? ![]() signature ![]() |
|
Hypnos is een irritante homo Ban? Zenial ![]() |
|
quote: Ach Zenial... ik denk dat je site steeds kulter wordt. Goed bezig jongen! ![]() signature ![]() |
|
Dimmu ? Hebben ze nu dan nog steeds niet genoeg geld ? ![]() ![]() |
|
quote: +1 Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
leuk, zo'n ouwe topics ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Jaahh, ik ging ook in 2001 ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Kan een mod die wel capabel is, ja ik weet dat het veelgevraagd is, deze even dicht keilen? [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 21-07-2005 22:24] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Heel veel nare ziektes aan Hypnos toegewenst. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote:Geen eens iets heeel erg groots is zijn aarschje? ![]() ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Volgens mij moet dat voorwerp onderhand wel heel erg groot zijn voor hem om er nog iets van te voelen. ![]() En besides, die ziektes mogen ook een gevolg daarvan zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 21-07-2005 22:26] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |