|
Auteur: |
|
|
Wie gaan er vrijdag 30 maart naar 013?? Wat spreken we af?? Begint al om 18.00 das altijd lekker als je met de auto gaat!!! |
|
Ik wil er wel heen... maar ik weet niet of er nog kaartjes zijn en ik heb problemen met tijd en geld. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
2 KAARTEN OVER!!!!!! Een goede vriendin van me heeft 2 kaarten over voor dit concert..... IEMAND INTERESSE??? Let me know....... |
|
Ut "Local scum" uit amersfoort komt ook... See ya there colin... Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18] |
|
Het is vast geen verassing meer, maar ik ben er ook. Inderdaad wel ff wat afspreken daar. |
|
even een oud topic uit de sloot halen: wie komt er en heeft het nut een plek af te spreken waar we elkaar eventueel kunnen ontmoeten? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Wij bellen wel, van de rest weet ik het niet... |
|
Vanavond zullen we het allemaal gaan aanschouwen. Ben benieuwd! ZM wordt in ieder geval goed vertegenwoordigt. |
|
Nou veel plezier dan dames en heren! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hoe was het ? Ik had best heen gewild, maar Tilburg is toch wel een beetje ver vanuit het hoge noorden... No regrets and no remorse... |
|
quote:Lacuna Coil was fantastisch, net als Nevermore en In Flames.....Dimmu viel mij een beetje tegen, die had ik al een paar keer eerder (en veel beter / met meer overtuiging) zien spelen.... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Tering wat waren die gasten van dimmu borgir irritant ... shagrath had 1 grote ego-trip . Hij had notabene een rok aan. Wat een nicht. Daarentegen was nevermore helemaal te gek ... |
|
IK kan niets anders dan dit beamen. Als je Dimmu te vaak gaat zien gaat je inderdaad pas opvallen wat een eikel Shagrath is. Ik vond in Flames ook erg strak. |
|
wie gaat er nog mee? signature |
|
Hypnos is een irritante homo Ban? Zenial |
|
quote: Ach Zenial... ik denk dat je site steeds kulter wordt. Goed bezig jongen! signature |
|
Dimmu ? Hebben ze nu dan nog steeds niet genoeg geld ? |
|
quote: +1 Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
leuk, zo'n ouwe topics Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Jaahh, ik ging ook in 2001 Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Kan een mod die wel capabel is, ja ik weet dat het veelgevraagd is, deze even dicht keilen? [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 21-07-2005 22:24] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heel veel nare ziektes aan Hypnos toegewenst. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Geen eens iets heeel erg groots is zijn aarschje? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Volgens mij moet dat voorwerp onderhand wel heel erg groot zijn voor hem om er nog iets van te voelen. En besides, die ziektes mogen ook een gevolg daarvan zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 21-07-2005 22:26] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Index / Concerten |