|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
daarom, ze willen je opfokken zoals je nu doet We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik snap de zin niet helemaal...? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
angst voor de angst zelf is groter dan de werkelijkheid, als de aanslag er eenmaal is, is het voorbij, punt... als ze het ff uitstellen, dan ga je je op lopen fokken, para worden, zoals jij nu dat willen ze denk na We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Schatz, ik ben niet para aan het worden. Ik ben wel wat gewend. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
ok, niet dat het blijkt uit je ''bevalt me niet...bah'' post, maar ok We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik had ook hysterisch kunnen doen... Het was meer desinteresse. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Ik vind het zo jammer dat al die artikelen hierover niet voorzien zijn van een goede bronvermelding. Ik wil zo'n site wel eens zien waarom in het arabisch staat dat we bedreigd worden. De al-quada site ook wel. Puur omdat ze met een website een mooie paradox maken ten opzichte van hun anti westerse stelling. Maar nee hoor ik mag het weer niet zien. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
|
|
nerdie.org? @arre: you want the truth? yo can't handle the truth! [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 17-08-2004 0:38] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
shiskebab.org? |
|
we-are-a-terrorist.org natuurlijk. |
|
Terreorists-r-us.com? |
|
F*ck hippies |
|
quote: Please denk nou eens na. Hoe kan ik nou in hemelsnaam de waarheid opmaken uit wat arabisch gebrabbel op een site. Ik ben geen arabier ik kan geen arabisch... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
We are the United States Marines, and we will be coming for you We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Doet me denken aan Arnold Schwarznigger F*ck hippies |
|
quote: Jij hebt het helemaal door. |
|
quote: Ongelooflijk leuk.... piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
als jij de taliban leuk wilt vinden, ga je gang We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Natuurlijk vindt ik de Taliban niet leuk, volgens mij vinden die gasten zichzelf niet leuk. Anders zouden ze toch niet zo`n rotzooi maken, toch? Ik kreeg het idee dat jij in jouw post iemand van het forum bedoelde, iemand waar je wellicht de pest aan hebt, en hem/haar op die manier zwart wilde maken. Zo niet, mijn excuus voor mijn reactie. (off-topic) Kon dat boek trouwens niet vinden. piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
Terrorisme, de Arabische versie van stand-up comedy? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik hoop stiekem eens zo'n piemeltje tegen te komen eigenlijk. Tjah kijk, af en toe ben ik nogal frustie. Dergelijke doelen zijn daar ideaal voor. |
|
Dus je bent gefrustreerd omdat je geen piemeltje tegenkomt? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Gewoon beter kijken kut-terroristen, paniek paniek (om maar even ontopic te blijven) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |