|
Auteur: |
|
|
www.mytes-gradel.8m.com You can download an Mp3 from Discography section. |
|
Een inburgeringscursus is toch ook op ZM verplicht? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wat een kutband... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
ik krijg niks gedownt... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat een ellende!!! |
|
|
|
hmmm, ik krijg er geen mp3 uit hoor, nog een kijken dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je kunt niet rechtermuisknop -> 'save target as' doen. Je moet er echt op klikken met links, en dan kun je hem downen. Maar tis de moeite niet. |
|
ja dat doe ik, ik krijg dan een klein pop-upje, alwaar ik een halve seconde de track zie staan, maar daarna gaat het pop-upje over in reclame... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bespaar je de moeite, ergere zaadmuziek moet er nog opgenomen worden. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
kan er gewoon niet tegen dat ik niet kan delen in de pret... maar ik geloof jullie op jullie woord Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Klote opgenomen, geen power, saaie zang maar verder toch wel wat redelijke stukken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
hahaahaha wat een matte troep. Ik hoor een toon dat een gitaar moet voorstellen en ergens in de achtergrond een basdrum en een snare, bovendien een hoogstirritant synth melodietje erachter. En dat 5 minuten lang, puik werk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
waar blijven de true, black and evil foto's van hun allahverdomme . |
|
|
|
Ach mensen ik heb wel eens VEEL beroerdere BM van eigen bodem gehoord. Dit klinkt niet eens zo slecht. Zitten wel goeie melodieen erin, jammer van die synth want die doet alleen de gitaren na de hele tijd. Gitaargeluid doet me zelfs een beetje denken aan Clandestine van Entombed. Songtitles zijn mij iets te zoetsappig (=goffik neigend). Blad-met-de-A-cijfer: 58 Zonder synth: 68 |
|
kom op man, het gitaargeluid is zo onmeunig kut. Om clichématig te blijven: hebben ze een pannenset als drumkit gebruikt, ofzo? De riffs en melodieën zijn opzichzelf al niet te verteren. |
|
Hmm, ik kan me in jou omschrijving echt niet vinden. Oh well, ik word hier toch niet voor betaald |
Index / Heavy Metal |