|
Auteur: |
|
|
phil anselmo is niet de enige die naast zijn officiele band bijklust. ook eric peterson van testament heeft een bijbandje! de naam van derze band is dragonlord en ze spelen symphonic progressive black-metal. je kunt het zelf allemaal gaan bekijken beluisteren op onderstaande link: http://www.enterthedragonlord.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-06-2018 19:48] |
|
OK ik ga al kijken! edit: Als dit op Dimmu lijkt weet ik zeker dat ik de nieuwste van Dimmu niet eens hoef te downloaden laat staan kopen. StormblÄst vind ik nog steeds geweldig maar de rest heb ik nooit leren waarderen. Dus dit is niet aan mij besteed! [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 18-11-2001 9:02] |
|
Hahaha geniaal slecht dit, doen ze vier jaar over een nieuwe cd, is het een NOG duidelijkere dimmu burger rip-off Zenial |
|
Soort thrashy blackmetal is dit toch? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Maar zonder een grimmige blackmetal sfeer eerder een ietwat technische thrashy Testament sfeer zeker? Ik herinner me dat ik het te klinisch vond. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Inderdaad. Het is eerder gelikt en klinisch dan grimmig en rauw. Verre van dan laatste eigenlijk. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Zit nu ff die nieuwe te luisteren maar het klinkt inderdaad behoorlijk als een Dimmu Borgir worship... Ik vind het op zich niet slecht, maar ik heb het al eerder gehoord. Wat ik gaaf vond aan de eerste was dat je de Testament thrash er duidelijk in terug hoorde terwijl het toch black metal was. Maar nu hoor ik inderdaad alleen maar Dimmu Borgir. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nieuw liedje! Van hetzelfde laken een pak, maar wel goed. Vox Clamatis in Deserto |
Index / Heavy Metal |