IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hole in the Sky 2004 (Bergen, Noorwegen)
Magistus
Usericon van Magistus
Posted 18-08-2004 12:27 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

25.08 - 28.08 2004

WEDNESDAY
Monster Onsdag/Dominion
in Hulen
- Red Harvest
- Atrox
- The Entity

THURSDAY
in Garage
- Zyklon
- Keep Of Kalessin
- Chton
- Syrach
- Manifest

FRIDAY
in USF
- Kreator
- Entombed
- Katatonia
- Susperia
- 1349
- Disiplin

SATURDAY
in USF
- Danzig
- A tribute to Quorthon
- Vader
- Aura Noir
- Manes
- Octavia

Hoewel ik oorspronkelijk niet naar dit festival heb gekeken blijk ik toevallig toch tegen die tijd in Noorwegen te zitten. De planning was al om naar Bergen te gaan dus waarom niet een dagje (of 2) meepakken
Ik zal in ieder geval zaterdag aanwezig proberen te zijn want een tribute aan Bathory met deze line-up:
Abbath (ex-Immortal), Apollyon (Aura Noir), Faust (ex-Emperor), Gaahl (Gorgoroth), Grutle, Ivar (Enslaved), Nocturno Culto (Darkthrone), Samoth (Zyklon/ex-Emperor) and Satyr (Satyricon)
daar staan we natuurlijk niet negatief tegenover. Misschien dat vrijdag ook een idee is, 1349 wil ik al 2 jaar zien na het concert op Inferno 2002 gemist te moeten hebben.
Dus, nog meer Nederlanders aanwezig?

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 18-08-2004 12:38]

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 18-08-2004 12:32 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

dacht dat windir hier een afscheids optreden ging geven, maar die zie ik hier er niet bij staan

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2004 12:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik zie wel een aantal interessante bands, maar noorwegen is een beetje ver weg he

"This one is older than shit, heavier than time!"

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 18-08-2004 12:37 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Das weer een ander concert op 3 september dacht ik. Had ik ook graag willen zijn maar dat lukt helaas niet, ben 1 september weer op de terugweg

quote:
Op 18 augustus 2004 12:36 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik zie wel een aantal interessante bands, maar noorwegen is een beetje ver weg he

http://www.basiqair.com

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 18-08-2004 12:40]

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2004 12:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 12:37 schreef Magistus het volgende:
Das weer een ander concert op 3 september dacht ik. Had ik ook graag willen zijn maar dat lukt helaas niet, ben 1 september weer op de terugweg

http://www.basiqair.com

Hehehe, ja dat zou kunnen. Maar dat kost me teveel

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 18-08-2004 12:49 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

had je eerder moeten wezen Heb voor minder dan 100€ een retourtje dus dat valt reuze mee

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-08-2004 13:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Jammer dat ik er niet bij ben...gave line-up wederom.Ben wel enkele jaren terug enkele keren geweest, heel gaaf festival met een geweldige sfeer.
Windir speelt trouwens hun afscheidsoptreden in de Rockefeller te Oslo en dus niet in Bergen.
Hole in the Sky is trouwens eigenlijk ooit begonnen als een tribute festival ter ere van Erik Brødreskift waar in het begin alleen met Erik bevriende bands speelden en was daarom de eerste twee jaar erg kleinschalig.Het vond destijds nog plaats in de Garage en mensen die dat cafe kennen weten dat het erg klein is voor een festival hehe.
Vanaf het derde jaar is het festival groter gegroeid en speelden er voor het eerst buitenlandse bands zoals Destruction en Paul Di'Anno met een Noorse begeleidingsband.Omdat het festival zo groot gegroeid is werd besloten het vanaf het vierde jaar in een grotere,meer professionele zaal te organiseren.Dit jaar is de vijfde editie en het is wederom gegroeid heb ik al gehoord van vrienden.

Komend jaar probeer ik er in ieder geval toch weer bij te zijn

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2004 13:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 12:49 schreef Magistus het volgende:
had je eerder moeten wezen Heb voor minder dan 100€ een retourtje dus dat valt reuze mee

Alsnog teveel voor 2,3 bands.

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 18-08-2004 13:44 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 13:20 schreef 0Tolerence het volgende:
Alsnog teveel voor 2,3 bands.
Mjah, das misschien ook wel weer zo dan. Maar goed, is een leuke gelegenheid om met mijn vriendin door te brengen dus het is elke cent meer dan waard

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-08-2004 13:46 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

misschien wel beter dan alleen een dissection concert!

I Find That I Am Not There...

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 18-08-2004 13:50 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 13:46 schreef rvanderholst het volgende:
misschien wel beter dan alleen een dissection concert!
hehe, dat was ook erg leuk geweest, had ik minder tijd aan de muziek hoeven te besteden en meer tijd voor andere zaken gehad

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 18-08-2004 13:55]

natassja
Usericon van natassja
Posted 18-08-2004 15:44 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

weinig boeiends

nee, hievoor zou ik geen honderden pleuro's uitgeven

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 18-08-2004 16:58 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Klinkt erg goed.. Helaas ook voor mij te ver weg!

(Toch jammer dat ik Abbath niet kan zien spelen.. )

..."Hate can only create more hate"...

natassja
Usericon van natassja
Posted 18-08-2004 17:19 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

daar mis je niks aan

Sater
Usericon van Sater
Posted 18-08-2004 17:20 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Wow! Manes zou ik ook wel graag willen zien.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 21-08-2004 16:56 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Was graag gegaan.....volgend jaar beter

Sundaywitch
Usericon van Sundaywitch
Posted 21-08-2004 17:09 by Sundaywitch Wijzig reactieProfiel van SundaywitchQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 16:56 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Was graag gegaan.....volgend jaar beter

...maar dan niet zonder mij

Fuck it all

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 02-09-2004 13:22 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Voor alle afwezigen, het was ERG geslaagd

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-09-2004 13:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hoe was Keep of Kalessin?

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

valfar
Usericon van valfar
Posted 02-09-2004 13:27 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik ben eerder benieuwd naar de Tribute to Bathory band, hoe was die? En wat was nou precies de line-up?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-09-2004 13:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ole Apollyon (Aura Noir) schrijft voor mij een verslag vanuit zijn oogpunt aangaande dit Bathory optreden. Binnenkort te lezen op Vampire magazine.
De line-up kun je vinden op www.holeinthesky.no

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 02-09-2004 13:38 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 13:25 schreef NecRobert het volgende:
Hoe was Keep of Kalessin?

Geen idee, ben alleen vrijdag en zaterdag geweest, de eerste dagen leken mij niet erg interessant.

quote:
Op 2 september 2004 13:27 schreef valfar het volgende:
Ik ben eerder benieuwd naar de Tribute to Bathory band, hoe was die? En wat was nou precies de line-up?

Die tribute was heersend , werkelijk Bathory waardig. Zelfs mijn vriendin (die-hard Bathory fan en erg kritisch) had alleen maar lof over het gebeuren.
De line-up was (volgens de site):
Abbath (ex-Immortal), Apollyon (Aura Noir), Faust (ex-Emperor), Gaahl (Gorgoroth), Grutle, Ivar (Enslaved), Nocturno Culto (Darkthrone), Samoth (Zyklon/ex-Emperor) and Satyr (Satyricon). Eerlijk gezegd niet op gelet (als ik het al had kunnen zien), te veel genoten

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com