|
Auteur: |
|
|
dacht dat windir hier een afscheids optreden ging geven, maar die zie ik hier er niet bij staan |
|
Ik zie wel een aantal interessante bands, maar noorwegen is een beetje ver weg he "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Das weer een ander concert op 3 september dacht ik. Had ik ook graag willen zijn maar dat lukt helaas niet, ben 1 september weer op de terugweg quote: http://www.basiqair.com [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 18-08-2004 12:40] |
|
quote: Hehehe, ja dat zou kunnen. Maar dat kost me teveel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
had je eerder moeten wezen Heb voor minder dan 100€ een retourtje dus dat valt reuze mee |
|
Jammer dat ik er niet bij ben...gave line-up wederom.Ben wel enkele jaren terug enkele keren geweest, heel gaaf festival met een geweldige sfeer. Windir speelt trouwens hun afscheidsoptreden in de Rockefeller te Oslo en dus niet in Bergen. Hole in the Sky is trouwens eigenlijk ooit begonnen als een tribute festival ter ere van Erik Brødreskift waar in het begin alleen met Erik bevriende bands speelden en was daarom de eerste twee jaar erg kleinschalig.Het vond destijds nog plaats in de Garage en mensen die dat cafe kennen weten dat het erg klein is voor een festival hehe. Vanaf het derde jaar is het festival groter gegroeid en speelden er voor het eerst buitenlandse bands zoals Destruction en Paul Di'Anno met een Noorse begeleidingsband.Omdat het festival zo groot gegroeid is werd besloten het vanaf het vierde jaar in een grotere,meer professionele zaal te organiseren.Dit jaar is de vijfde editie en het is wederom gegroeid heb ik al gehoord van vrienden. Komend jaar probeer ik er in ieder geval toch weer bij te zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Alsnog teveel voor 2,3 bands. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Mjah, das misschien ook wel weer zo dan. Maar goed, is een leuke gelegenheid om met mijn vriendin door te brengen dus het is elke cent meer dan waard |
|
misschien wel beter dan alleen een dissection concert! I Find That I Am Not There... |
|
quote:hehe, dat was ook erg leuk geweest, had ik minder tijd aan de muziek hoeven te besteden en meer tijd voor andere zaken gehad [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 18-08-2004 13:55] |
|
weinig boeiends nee, hievoor zou ik geen honderden pleuro's uitgeven |
|
Klinkt erg goed.. Helaas ook voor mij te ver weg! (Toch jammer dat ik Abbath niet kan zien spelen.. ) ..."Hate can only create more hate"... |
|
daar mis je niks aan |
|
Wow! Manes zou ik ook wel graag willen zien. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
HEUY!!!! Was graag gegaan.....volgend jaar beter |
|
quote: ...maar dan niet zonder mij Fuck it all |
|
Voor alle afwezigen, het was ERG geslaagd |
|
Hoe was Keep of Kalessin? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ben eerder benieuwd naar de Tribute to Bathory band, hoe was die? En wat was nou precies de line-up? |
|
Ole Apollyon (Aura Noir) schrijft voor mij een verslag vanuit zijn oogpunt aangaande dit Bathory optreden. Binnenkort te lezen op Vampire magazine. De line-up kun je vinden op www.holeinthesky.no Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Geen idee, ben alleen vrijdag en zaterdag geweest, de eerste dagen leken mij niet erg interessant. quote: Die tribute was heersend , werkelijk Bathory waardig. Zelfs mijn vriendin (die-hard Bathory fan en erg kritisch) had alleen maar lof over het gebeuren. De line-up was (volgens de site): Abbath (ex-Immortal), Apollyon (Aura Noir), Faust (ex-Emperor), Gaahl (Gorgoroth), Grutle, Ivar (Enslaved), Nocturno Culto (Darkthrone), Samoth (Zyklon/ex-Emperor) and Satyr (Satyricon). Eerlijk gezegd niet op gelet (als ik het al had kunnen zien), te veel genoten |
Index / Concerten |