Het is onmogelijk om alles te recenseren, ook al is de wil van een zine nog zo sterk. Je moet er de mensen voor hebben om zoveel mogelijk genres te bespreken, en dan moeten het ook nog goede schrijvers zijn. Mocht een zine dit al allemaal gecovered hebben (en dan niet 1 goede schrijver van een bep. genre, maar er moet ook een buffer zijn als diegene wegvalt door het 1 of ander) dan is het nog afhankelijk van de nukken van een label. Er zijn zoveel kleine labels op de wereld (tape labels uit Zuid-Amerika, obscure black metal labels uit Wit-Rusland etc. etc.) en die zijn niet allemaal overtuigd van de goede bedoelingen van een zine. Er zijn maar zat kleine black metal labels bijv. die alleen naar "black metal only" zines iets sturen. Of bepaalde rock labels die vinden dat je teveel "metal" hebt. Dat soort dingen....
Persoonlijk ben ik steeds meer bezig met terrein af te bakenen. Er wordt zoveel rotzooi opgestuurd, dat ik het zonde vind van de tijd van mijn medewerkers. Snap soms ook niet dat bands hun eigen muziek niet kunnen inschatten...of ze sturen gewoon blind hun zooi op zonder research of ze überhaupt wel op een homepage "passen".
Voor de rest, heerlijk om een zine te runnen