|
Auteur: |
|
|
|
|
Hmm, Adagio is wel gaaf natuurlijk! *zet in agenda* I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Devin Townsend en the Gathering, dat klinkt wel goed. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Devy rules! En Daops moet ook spelen he [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-08-2004 15:06] |
|
Weet iemand of de Devin Townsend band ook Strapping Young Lad nummers speelt live? De show duurt volgensmij 90 min. en ik heb hier een bootleg op de pc van de Devin Townsend Band live in ??? en daar wordt eigenlijk vanalles gespeeld. Ben eigenlijk niet zo bekend met het andere werk van Devin Townsend naast SYL (behalve het album "Phycisist" en dat album rockt als een tiet). Als ik zeker weet dat er ook hardere tracks voorbij komen ga ik wel ff kijken, Baarlo is voor mij 15-20 min fietsen. don't mistake lack of talent for genius |
|
Gene Hoglan speelt niet mee, dus ik vraag het me af. Kep em een tijd terug ook met de DTB gezien, maar MET Hoglan, en toen kwam er heel wat S.Y.L. voorbij... toen was net Terria uit. Met die tour. Op de ProgPower-site zit een forum en DT's site is http://www.hevydevy.com Misschien vind je daar meer, anders stuur je Tracy Turner ff een mailtje (via devy-site), die kan je vast meer vertellen |
|
whooaaa, symphorce !! vet!! goeie zanger wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ja ja, ik weet wel waarom |
|
Gave line up. Wel te duur |
|
Zoals het er naar uitziet zal Devin geen SYL nummers spelen. En ja, ik zal er ook zijn. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:hihi meerdere redenen he... ga je mee kwijlen? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dat was de 'Devin Townsend Experience'. Die heb ik gezien op Waldrock. Erg vet!! De SYL line-up die nummers van Devy's solo-albums en SYL speelde. De Devin Townsend Band is echter andere koek. Tijdens de 'Keep It in the Family' tour een tijdje terug in Tivoli speelden ze alleen nummers van zijn solo-albums en niet de beste vertolkingen. Beetje mat allemaal, vooral als je Zimmers Hole ervoor hoort en SYL erna. Ik had er meer van verwacht. Maar ehm... ik ben er niet bij dit jaar. Moet die ene Nederlandse progband uut het Oost'n niet spelen dit jaar, trouwens? Zijn toch een beetje de huisband daar? |
|
Haha nee wij hebben vorig jaar al gestaan daar, en 5 jaar geleden. Dus misschien over 4 jaar weer? hehe Ik had Devin toen in metropool gezien. Zal idd wel zijn wat jij bedoelt. En op Dynamo met S.Y.L. (ook Zimmershole er voor). Godverdomme wat vet was dat!! En wat n pit hehehe Donders brekk'n |
|
quote: Ik vind m wel stoer!!! Mooie foto van Anneke btw.. |
Index / Concerten |