|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee hoor ik blijf twijfelen, ik sta op de g-lijst, wat dacht jij dan |
|
quote:zo zo, doe maar ruig |
|
Yeah vanavond wohoo *doet een vreugdedans* (nee niet in een tutu of zo) [Dit bericht is gewijzigd door NochdFaol op 13-11-2004 14:15] Zanger van Steel Empire. Ben ook ex zanger van Calibern http://www.myspace.com/calibern |
|
quote: Hadden ze toffe merchandise? Ik zag een foto waarop ze shirt van Wings Of Tomorrow verkochten.... Als dat zo is ga ik finaal uit mijn plaat en koop alles op!!!!! Edit: wat was de setlist eigenlijk??? [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 13-11-2004 17:08] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ze hadden idd shirts bij van "Wings...". Verder nog shirts van de nieuwe cd, petten, armbandjes en sleutelhangers. Allemaal tegen vrij hoge prijzen (28 euro voor een shirt). Setlist (in zeer willekeurige volgorde): Rock the Night Carrie The Final Countdown (afsluiter) Superstitious Ready or Not Sign of the Times Wings of Tomorrow Seven Doors Hotel Yesterday's News Girl from Lebanon Got to have Faith (opener) Start from the Dark (eerste toegift) Cherokee (tweede toegift) Flames Hero Wake up Call America Helaas geen "Scream of Anger" (speelden ze deze zomer wel) of "On Broken Wings". When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Net terug van de 013. Wat een te gek optreden zeg, maar wel kats vroeg afgelopen... Ze begonnen even na 21.00 en rond 22.30 was het al finito!!! En dat voor Euro 33,- en merchandise was inderdaad tyfus duur Euro 28,- voor een shirt zonder back-print. Maar ik heb lekker genoten, meegezongen en toch maar mijn Wings Of Tomorrow shirt gekocht. Die kon ik echt niet laten liggen, want daar zou ik echt onwijs spijt van krijgen.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
dus voor 33 + 28 = 61 euro (= fl 140 ) heb je 1,5 uur muziek en een t-shirt ... damn ... ripp off's |
|
quote: Damn, maar het was wel de poet waard!!!! En het is bij lange na nog niet het duurste concert ooit.... dus. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
In Hof ter Loo kostte een kaartje maar 25,5 euro. Ik ben er dus blijkbaar toch nog goedkoop vanaf gekomen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Optreden was echt super, het klonk echt super goed. Had het idee dat oude nummers zwaarder klonken n geen verwijfde zang meer SUPER Zanger van Steel Empire. Ben ook ex zanger van Calibern http://www.myspace.com/calibern |
|
Het was inderdaad geweldig. Supergave lichtshow en verder klopte alles gewoon. En op mijn horloge stopte ze toch echt om 22.40. |
|
Een echte trip down memory lane!!!! Ging helemaal uit mijn plaat van Wings Of Tomorrow en Seven Doors Hotel... En hulde voor John Norum want die speelde de solo's van Kee Marcello nagenoeg identiek!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Sodeju, wat een concert zeg... echt geweldig, alle klassiekers passeerden de revue, de merchandise was zoals gewoonlijk weer schandalig duur, maar dat mocht de pret niet drukken! Hulde hulde!! |
|
geweldig concert Vooral de aankondiging: ladies and gentlemen, the best rock band ever: Europe |
|
Wel leuke intro inderdaad denk maar dat wij ook zo'n intro moeten hebben ladies and gentleman the only band in the world with tutu wearing metalheads Zanger van Steel Empire. Ben ook ex zanger van Calibern http://www.myspace.com/calibern |
|
quote: Ja, ik ben na de aankondiging meteen weer naar huis gegaan, zo goed was ie! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Het was: Ladies and gentlemen the best rock band ever to emerge from Scandinavia.... Europe "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Lekker concert!! Muziek goed, zang goed en wat is die Joey een fanatiek kereltje op het podium zeg! Had hij op het eind zijn shirt nou verkeerd om of zag ik dat verkeerd?? the only pleasure is pain |
|
quote:Zo te zien dezelfde setlist als in 013. Geweldig concert!!! Maar dat hij alle solo's van Kee marcello identiek speelde.. Ready or Not was toch bij lange na NIET de solo zoals Kee 'em (op cd) speelde.. |
|
Er staat ook nagenoeg identiek.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Was een erg cool optreden zaterdag. Ik moet zeggen dat ik niet erg veel met Europe heb (kon met een vriend mee op de gastenlijst) maar ik heb me toch prima vermaakt. Ik kende slechts een aantal nummers (wel jammer dat ze Ninja niet hebben gespeeld), en ook jammer dat er geen support act was (in sommige landen Mob Rules, was leuk geweest). De set het voelde inderdaad korter dan het was, en tsja, de merch was ook niet echt betaalbaar, dan maar geen shirt Al met al echter wel een zeer geslaagd optreden (want daar gaat het uiteindelijk om), en trouwens ook een zeer divers publiek dat erop af kwam. NP: Sabbat - Horned Is The Hunter [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 15-11-2004 16:40] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |