IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : belastingteruggave
SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 22-08-2004 23:40 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Ik kon er geen topic over vinden dus heb ik er zelf ff 1 geopend..
Hoe lang duurt het ongeveer als je je belastingpapieren hebt opgestuurd voordat je het geld/reactie hebt?

Alvast bedankt.. belastingdienst zelf heeft hier "verstandig genoeg" geen informatie over.

Een kleine snol zit zo vol.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-08-2004 0:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Je moet je opgave elk jaar voor 1 april versturen, anders wordt-ie het jaar daarna pas verwerkt.

Mocht je dus zo netjes zijn en je zaakjes vòòr 1 april hebben ingestuurd, dan moet je meestal een maand of twee op je geld wachten. In mijn ervaring duurde het ongeveer zo lang.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-08-2004 0:55 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ach, voor 1 april. Je kunt ook uitstel aanvragen.

Oud Vuil.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-08-2004 6:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 0:42 schreef M. het volgende:
Je moet je opgave elk jaar voor 1 april versturen, anders wordt-ie het jaar daarna pas verwerkt.

Mocht je dus zo netjes zijn en je zaakjes vòòr 1 april hebben ingestuurd, dan moet je meestal een maand of twee op je geld wachten. In mijn ervaring duurde het ongeveer zo lang.

Ik heb het begin Juni opgestuurd dit jaar en eind juni had ik mijn doekoe van die teringlijers terug....renteaftrek heerscht....

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-08-2004 8:28 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Alleen is de fiscus dit jaar wat langzamer & meer foutjes in de verwerking schijnt het. (ik onderhoud de site van de nederlandse belasting adviseurs en daar stond dat namelijk op)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-08-2004 9:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 0:42 schreef M. het volgende:

B.S. als je voor 1 april opstuurt heb je het etra snel. Daarna duurt het een maandje of zo ...

Ik heb em half mei opgestuurd en ergen in Juni de centen, en lekker veel ook!

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-08-2004 10:36 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik heb het meestal na 2 maanden.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 23-08-2004 13:44 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Dank je voor de reacties..
Aan de verschillen te zien is de belastingdienst al net zo goed georganiseerd als OC&W..

Ik wacht nog wel even af..

Een kleine snol zit zo vol.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-08-2004 13:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Het is een overheidsinstantie. Het is per definitie slecht georganiseerd.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-08-2004 14:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 13:54 schreef Chelman het volgende:
Het is een overheidsinstantie. Het is per definitie slecht georganiseerd.

Opereer jij niet in de branche

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-08-2004 14:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 13:44 schreef SkinPeeleR het volgende:
Dank je voor de reacties..
Aan de verschillen te zien is de belastingdienst al net zo goed georganiseerd als OC&W..

Ik wacht nog wel even af..

Hehehe OC en W is slecht georganiseerd, maar belastingen nog net ff erger ..

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-08-2004 15:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 14:03 schreef Snaack het volgende:
Opereer jij niet in de branche

Heel kort. Toen moesten ze daar opeens te hard werken en vonden ze mij niet zo gaaf meer....

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-08-2004 15:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jaja ... überlaufer!

Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com