|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor allen die het leuk vinden een filmpie te kijken op hun pc!! Ga naar www.edonkey2000.com en haal de buit maar binnen!!!! |
|
He he ... ingenieus programma idd ... |
|
quote: Idd.. 700 MB a 7 k/s = 102400 seconden = +/- 28 uur continue pompen = (102400/60) * f 0,0205 = +/- f 35,- en je heb een filmpie binnen.. dacht het niet! Koop ik liever de DVD, of huur ik de film in de videotheek. Op zich wel een goed proggie, wat ik wel mooi vind is dat ie zelf uitvind wie de files allemaal heeft en van al die personen dat deel haalt wat je nog niet heb. |
|
Filmpjes downloaden is misschien leuk voor mensen met ADSL of Kabel internet, maar met een eenvoudig 56K modempje schiet het niet echt op |
|
Hmmm, ik heb wel kabel, en zo'n film heb ik over 't algemeen ook vrij snel binnen. Alleen draait zo'n DIVX film niet op mijn PC 't Gaat veel te traag enzo. specs: AMD K6 300 64 MB 8 MB Speedstar kaartje van Diamond Zoals je ziet niet echt een snelle PC, dus games kan ik ook wel vergeten, maar dat boeit me niet want die nieuwe games vind ik toch niet veel aan. Maar dat ik geen DIVX kan afspelen baal ik van!!!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Niks stoppen !! Doorgaan, zuig die UPS maar failliet!!! |
|
Nou daar schiet je veel mee op ... kan je weer met je ISDN lijntje gaan spelen |
|
LOL was een UPS niet wat anders [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 13-03-2001 11:10] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Ja ... United Pot Smokers |
|
Foutje!! Ik bedoelde natuurlijk UPC (uiterst professionele centepikkers!!) |
|
.... met een K.U.T. (Kwaliteit Uitermate Teleurstellende) service...... |
|
Via Nero kan ik wel MPEG op cd video mode branden, maar DIVX lukt niet terwijl ik die graag op mijn DVD zou willen draaien. Weet iemand hoe en waarmee ik van een DIVX een cd video maak? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
kan niet connecten met het proggie |
|
E-donkey zuigt, vaak gaat het eerste gedeelte van een film heel goed. het laatse stuk heeft dan weer niemand Geef mij maar Kazaa (lite) en direct connect. Bazzio Attacks!!! |
|
lang leve de FXP boards en de daaraan 'verbonden' ftp sites :D REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Het downloaden hiervandaan vereist een password. Weet iemand waar divx editing/ conversion tools te vinden zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-04-2002 18:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
www.download.com en download DIRECT CONNECT dat is pas een programma ! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Weet nou niemand goeie editing conversion tools voor de download? Ik zou graag divx willen omzetten naar mpeg of videocd. Verder zou ik divx willen kunnen snijden en plakken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Weet nou niemand hoe je Avi files om kan zetten naar mpeg files? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
kan dat niet met ADOBE PREMIERE? |
|
quote: Geen flauw idee; waar haal je dat programma vandaan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Waarom zou je in godesnaam de mooie kwaliteit van DivX willen verneuken door het naar videocd te converteren??? Koop dan een fatsoenlijke monitor, dan kan je de films tenminste in een fatsoenlijk scherpe kwaliteit bekijken. In plaats van die videocds kan je nog beter videobanden kopen in de uitverkoopbakken van de FRS... Zenial |
|
quote: kazaa Ik heb het wel maar op het moment niet geinstaleerd. Ik zal dit weekend wel kijken wat ik ermee kan. |
|
quote: Simpel; ik haat films kijken op een monitor; en aangezien mijn DVD speler -die op de tv is aangesloten- videocd's draait en ik DVD's branden absurd duur (kosten DVD brander& schijfjes) vind kijk ik liever 'verneukte' videocd's over de tv dan 'mooie divx kwaliteit' op de monitor. Linknl; zou je dat programma naar het FTP willen opladen als het werkt? Zou erg fijn zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-05-2002 18:37] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |