|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
jee, vanavond! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ga er toch niet bij zijn, ben ziek gvd |
|
quote: Ferme d'Oh is hier wel op z'n plek |
|
Pinow: en terecht! quote: [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-09-2004 16:12] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Maar gelukkig konden we dankzij de gemeente echede gisteren gratis naar andre rieu!! (ps. Dat geintje kost dus 350.000 euro) |
|
quote: Ja dat las ik ook al ja ... Wel weer te zien waar het Enschede om gaat ... prestige ipv de bewoners, maar dat werd met de vuurwerkramp ook al erg duidelijk |
|
yo, was een leuk avondje Verderf was wel OK, maar een beetje saai. Exposed Guts was mwah, mwah. Die twee bands hadden voor mij thuis mogen blijven. En Steal Sessions was wederom erg grappig, leuk feestje Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Krijg smaak! Verderf heerscht |
|
quote: niet om naar te kijken bij een optreden om te luisteren is het wel geslaagd Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Je moet erbij bier drinken en headbangen, meer niet .. Of kijk jij soms graag naar kerels ... |
|
quote: jij moet dat nog vragen? |
|
kut ... ah al weer jaartje weg he ... |
|
quote: naar KERELS ja, maar die lui waren nog allemaal heel jong van Verderf. headbangen? was niet te doen man, voordat je een rondje hebt afgemaakt ben je al bedolven onder de spinnenwebben. we gingen ook wel bier drinken, in het café Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: zow! kreeg je het er allemaal uit voor je aan de zuurstof moest? jij ouwe kerel? |
|
quote: met jong bedoelde ik ook "van mijn leeftijd" Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: oef, da's wel jong ja |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |