|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://www.kompleks.nl/index2.htm Handig dat google, wat een uitvinding. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Vraag me af of ze die nieuwe CD van Sear Bliss ook bij het concert verkopen. Die is nu toch al klaar dacht ik? Heeft iemand hem al gehoord? Zenial |
|
Ja, die is al uit. Zeer goede plaat weer. Ik zal eens aan de band vragen of ze 'm gaan verkopen tijdens de concerten in NL... EDIT: het is inderdaad de bedoeling dat ze de CD gaan verkopen tijdens de tour! [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 06-09-2004 7:28] |
|
zal erbij zijn in hhw, samen met het broertje van m'n vriendin. Die heb ik zover gekregen dat ie dit als ckv project moest doen.. en effe sparen voor de cd's dan |
|
Bijna.. |
|
Helaasch zal ik niet aanwezig zijn |
|
ik wel helaas |
|
quote: heh wat vervelend nou |
|
was er gister nog iemand? ze verkochten de cd nog niet echt, je moest em kopen en dan zou je em later opgestuurd krijegn, ja dag! maar goed ik kreeg em wel mee om dat ik ook grand destiny en een t shirt kocht hehe. beetje erg jammer dat ze zo ongelooflijk kort speelden (40 min of zo), waarschijnlijk om dat het zo pleuris rustig was.. |
|
Ik was er gister ook. Vond Sear Bliss wel aardig, maar niet fantastisch. De hardere nummers vond ik wel erg sterk. Die schuiftrompet was maar slecht te horen vond ik. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: Ik ook. Tot zo... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
wasg gezellig avondje, wel bagger geluid maar toch zeker bij sear bliss was het geluid zwaar kut (trompet was amper hoorbaar) weer de triestheid van de "bmm" mogen aanschouwen (zus van amok ging met camera (met dop erop) doen alsof ze zon bmm'er wou intervieuwen en filmen, deze reageerde met veel agressie en wou dat ze de beelden van hem ging wissen (beelden opgenomen met dop op camera dus ) want anders ging amok binnenkort weer blauwe ogen hebben. |
|
je hebt daar toch wel foto;s van he? |
|
verval heeft fotos gemaakt van de avond (ik heb geen goeie camera ) |
|
De foto's komen eraan, hij zal ze morgen ofzo posten en ze komen op deze site: http://members.fortunecity.com/metalpics/ Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik doelde meer op BMM |
|
quote: Ja ik.. Ik vond het niet echt rustig hoor, tja okee tegen het einde aan liep het wat leger allemaal. Maar hoezo 40 minuten gespeelt, ik dacht minstens een uur? Het geluid was kut trouwens, de zang stond veels te hard waardoor de rest wegviel. Jammer, jammer.. Het mocht de pret niet drukken, Sear Bliss is gaaf [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-09-2004 11:33] |
|
Godver! Moest gister na de twee voorprogramma's al weg Wel even met AndrĂ¡s staan ouwehoeren en ze komen gelukkig in maart weer terug dus kan ik ze alsnog zien Voorprogramma's waren nog best okee trouwens Zenial |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |