|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Peer zingt naast Aura ook nog in de band Zilver. Geen metal maar wel zeer goed te pruimen voor liefhebbers van een band als Pearl Jam (Peer zijn stem neigt zelfs naar die van Eddie Vedder zo nu en dan). |
|
Ik heb Aura weleens in het voorprogramma van Testament gezien op 9 augustus vorig jaar in de Effenaar. Leuk bandje |
|
En het heet nu Scenario2: http://www.myspace.com/scenario2 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hey spec, moet je vriendin toevallig van die Sect af? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ze vind het wel te pruimen, ik niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dammit, breng haar eens wat smaak bij dan! Hebbe, hebbe, hebbe! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kopen komt eerst vriend, hoeveel knaken wil er voor op tafel gooien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sjongejonge, is dat nou de black-metal spirit tegenwoordig? Altijd maar dat winstbejag van jou! (fluistert: 10 eu?) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Voor een cdr Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
CD-R? In dat geval; 2,0 eu! Net of je anders die CD van je vriendin had afgepakt [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 18-07-2006 12:51] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
20 euro, verkocht! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zei 2 euro Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
[bericht gewijzigd] pwn3d jou Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee, echt? Heb ik mijn bericht gewijzigd? Ah nee, he! Niet! Heb ik dat echt gedaan? Snap er niks van hoor... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zelfs voor 20 euro gaat hij niet de deur uit krijg ik net te horen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dan moet ie wel heel gaaf zijn! *bereidt inbraak voor* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
*zet ijzeren staaf naast bed* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
*pakt ijzeren staaf bij bed* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mijn vriendin zegt: Haha, wel grappig dat er iemand is die dat werkelijk mooi vind Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Er waren er meer in dit topic! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb zojuist de nieuwe promo van de band ontvangen: het album 'Uniforms Of Death' komt in oktober in eigen beheer uit en het is echt sterk. Wel opgenomen in een andere bezetting dan de huidige live line-up (komt de band nog mee naar buiten) maar een prachtige mix van melodieuze Gothenburg death/thrash en een heavier female fronted band als Trail of Tears (de vocale combinatie van death grunt en vrouwelijke zang) en met een uitstekende productie. Als dit album de kans krijgt kan het wellicht eens de band eindelijk verder brengen. Hou ze dus in de gaten!!! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Haha, komisch. Ze hebben blijkbaar alle promo's op dezelfde dag verstuurd. Hij ligt hier ook te schitteren. Gaaf plaatje... |
|
Hee, is Callenish weer bij mekaar? Best leuk dit. Mag van mij wat meer van de geijkte götenburg paadjes af, maar zeker goed gedaan! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Denk het niet. Ik heb die cd precies 5 weken geleden gekregen. Review is zelfs al 3 weken af. In ieder geval een zeer gaaf album dat misschien wel in mijn jaarlijst zal opduiken. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |